ervaringen met goedkopevakantiesegypte.nl

Fijne kerst dagen allemaal!
Wij hebben onszelf 2 mooie weken Egypte cadeau gedaan.
Nu vragen we ons af hebben jullie ervaring met goedkopevakantiesegypte.nl??

Mvgr Patrick

1 like

Beste Patrick,

Mijn ervaring met goedkopevakantiesegypte.nl is super. Wij zijn net 1 week terug van vakantie en hebben met deze organisatie een trip gemaakt van
Hurgharda naar Cairo naar de pyramides dat was uitstekend georganiseert. Een hele scherpe prijs en een prive taxi (bij het hotel opgehaald, naar het vliegveld en weer terug, en een gids, die uitstekend Nederlands sprak. Ook de eigenaar van deze organisatie spreekt en schrijft Nederlands. Wij hebben bij hen geboekt in Egypte, omdat Corendon erg duur was. Gewoon via de whatsapp alles geregeld. Ik kan deze organisatie van harte aanbevelen. Mocht je vragen dan hoor ik het wel. Anders een fijne vakantie in Egypte.

Groetjes Evelien

Hallo,

Ook ik heb een hele goede ervaring met goedkopevaktiesegypte.nl. De naam is enerzijds goed gekozen, anderzijds niet, want ja, het was een goedkope meerdaagse excursie in Cairo en omstreken, maar dat zou impliceren dat er iets aan de kwaliteitskant gedaan is. Nou, helemaal niet! Ik kom al jaren in Egypte en ga er altijd op uit, maar de ervaring met deze organisatie is zo goed, dat ik zeker weten de volgende keer weer gebruik ga maken van hun diensten.

Het fijne is dat de excursie geheel op maat gemaakt wordt voor je. Ik heb werkelijk genoten van de dagen in en om Cairo, zoveel gezien en meegemaakt, fantastisch!

Net zoals bij Evelien werd ook ik netjes en op tijd bij mijn hotel (NB in Makadi) opgehaald en naar het vliegveld in Hurghada gebracht. Ik kreeg nog netjes de aanwijzingen mee waar ik moest zijn en wat er zou gebeuren. In Cairo stond Ahmed al op me te wachten, gelijk vooraan bij de uitgang, echt TOP.

Door deze ervaring heb ik met een gerust hart deze organisatie aan andere mensen in het resort aanbevolen en ook zij zijn met deze organisatie in zee gegaan en hadden alleen maar lof! Kortom: je kunt met een gerust hart in zee gaan met goedkopevakantiesegypte.nl!

Groetjes, Joke

Wat een geweldige onvergetelijke vakantie heb ik gehad dankzij goedkopevakantiesegypte.nl
Ik wilde al heel lang zwemmen met dolfijnen en dat werd op de website aangeboden, toen bleken veel meer leuke excursies, en heb ik een mail gestuurd, de volgende dag had ik al gelijk antwoord en hebben zij alles voor me geregeld, inclusief vlucht, hotel excursies echt alles. Het was een beetje eng als vrouw alleen naar een vreemd land, vreemde cultuur, waar je niemand kent en erop moet vertrouwen dat alles goedkomt.
Nu zeg ik dat was de allerbeste beslissing die ik ooit had kunnen nemen. Contact via Whatsapp, hij stond op me te wachten op het vliegveld midden in de nacht bracht me naar het hotel hielp me inchecken.

Geweldig. 2 dagen in Cairo met prive gids, waarbij je enorm veel te weten komt over de geschiedenis maar ook over de cultuur en mensen zelf. Echt heel erg fijn, niets was teveel moeite en de 2e dag besloten om alsnog in de avond de lichtshow bij piramides extra te doen.

Na deze dagen ben ik naar Hurghada gevlogen waar Mohamed mij opgevangen heeft. Een dag Luxor, zwemmen met dolfijnen, parasailen, Jeepsafari, ik denk dat ik bijna alle excursies van goedkopevakantiesegypte.nl heb gedaan. Het was echt geweldig! Had ik van tevoren angsten, die heb ik allemaal overwonnen, mensen vroegen mij van tevoren zou je dat wel doen? Is het wel veilig? Ik heb me echt enorm veilig gevoeld!

Ook het wederzijdse vertrouwen was erg prettig om te ervaren, dat je niet gewoon maar een toerist bent de zoveelste, maar de persoonlijke benadering, fijne gesprekken, ook veel gelachen, en het gevoel dat je welkom bent, zo gastvrij!

Ik kan niet in woorden uitdrukken wat goedkopevakantiesegypte.nl voor mij betekend heeft, heb deze week enorm genoten, en ook hele waardevolle levenslessen meegekregen, en ik ben oneindig dankbaar voor deze mooie onvergetelijke ervaring.

Ik dacht een keer in mijn leven naar Egypte te gaan, zo van dan heb je het ooit gezien, maar ik wil heel graag terug.
En ik wens iedereen ook degene die twijfelen over Egypte om niet angstig te zijn, maar het gewoon te boeken via goedkopevakantiesegypte.nl om zo’n zelfde waardevolle herinnering te krijgen die je de rest van je leven in je hart meedraagt.

Een paar foto’s heb ik ook in een album geplaatst, voor wie iets wilt zien.

Als iemand nog meer wil weten of vragen heeft dan geen probleem!

Groetjes,

Sandra

Wij zijn net terug van egypte!! Heerlijke vakantie gehad.
Goede begeleiding, veel nuttige informatie gehad. Leuke uitstapjes, zeker een aanrader om via goedkopevakantiesegypte.nl jou excursies te boeken!! Wij zijn 2 dagen in cairo geweest, goede begeleiding gehad van ahmed,( prive gids). Wij hebben hele leuke dagen met hem gehad. Hij heeft ons veel laten zien en veel verteld. Daarna zijn wij in luxor geweest. Ook daar werden wij begeleid door een prive gids, heel aardig Gids, met veel kennis. Hij Spreekt ook de nederlandse taal goed. De sahara jeepsafari was ook een hele leuke ervaring!! Wij geven Ahmed Khalil een 10 voor zijn begeleiding, gastvrijheid, en de geduld die hij had met onze kleine dochter. Wij hebben ons echt op onze gemak bij hem gevoeld, het leek alsof wij hem al jaren kenden.
gr Dawoed, Naima en Dounia

Wij hebben bij Ahmed een excursie geboekt van Hurgada naar Caïro. Alles was voortreffelijk geregeld en Ahmed is een goede gids en spreekt goed Nederlands. Een aanrader!!!
Theo, Jeanne en Anne

Graag wil ik mijn reiservaring delen. Wij zijn afgehaald in Caïro, netjes op tijd door gids Ahmed en zijn chauffeur. Zijn professionele kennis van het oude egypte is een must bij de bezoeken aan tempels en heilige plaatsen. Ahmed spreekt perfect nederlands (ook engels). Hij is vriendelijk en behulpzaam en kent natuurlijk ook de plaatselijke gebruiken. Iedereen was zeer tevreden, een echte aanrader !!

1 like

Beste Allemaal,

Bedankt voor u reacties, nu kunt u ons snel bereiken en trips boeken via

www.goedkopevakantiesegypte.nl

Ahmed en Egypte team

Beste allen,
In mei 2015 hebben we 11 dagen all inn geboekt in El Gouna.
Dit met 3 volwassenen en 2 kinderen.
Om ook wat meer mee te krijgen van het prachtige Egypte hebben we vooraf vanuit Nederland een 4-daagse Nijlcruise bijgeboekt van Aswan naar Luxor.
Vooral voor de kinderen wilden we zekerheid van een Nederlandstalige gids.
Zowel de opzet van de vakantie als de trip met Ahmed als privé gids is ons zeer goed bevallen.
Ahmed, nogmaals de complimenten voor je Nederlands.
Zowel wij als de kinderen zijn erg tevreden over je begeleiding, een aanrader voor iedereen.

Wij hebben in juli een excursie naar Cairo met het vliegtuig gedaan en ook in de piramides geweest. Wauw wat een ervaring. Eerst her museum gezien wat een prachtige schatten liggen daar. Hier moet je geweest zijn en zeker ook bij en in de piramides. Fantastisch hoe ze je daar rond leiden. Een dikke 10. Een week later naar luxor geweest. Wederom een prachtige en indrukwekkende ervaring. Maar ook zeker een aanrader. Hier reserveren en boeken raden wij echt aan. Wij gaan volgend jaar weer net hun op excursie alleen dan andere dingen bekijken. Bedankt Ahmed voor jullie super goede begeleiding en excursies. Groetjes Esther Rob Aimee Lennaert en Mariska

Hoi Allen

Boek nu uw excursie in Egypte voor een Prima Prijs

Er zijn familie korting

Excursies pakket

En Groep prijzen

Groeten vanuit de zonninge Egypte

Team van Excursies Egypte
www.excursiesegypte.nl
www.goedkopevakantiesegypte.nl

Goede service en altijd veilig zeker een aanrader!