Ik vind dat ze de doodstraf in nederland ook weer in moeten voeren… Dan wel voor verkrachters serimoordernaars en pedofielen enzo. Mensen waarvan we het 100% zeker weten dat ze het gedaan hebben. En Als ik moest kiezen tussen 20 jaar vast of de doodstraf dan geef me maar de doodstraf… En zoizo… als je iemand vermoord hebt is het toch ook vanzelfsprekent dat ze jou de doodstraf op leggen.
Ten 1e ruimt het lekker op
ten 2e schrikt het veeeeeeel meer af als alleen een werkstraf
ten 3e het scheelt de maatschapij heel veel geld… een dodelijke insuline is goedkoper dan iemand 20 jaar voorzien van eten en onderdak…
En voor azie dat scheelt meteen in de overvolle gevangenissen…
Er zijn zoveel mensen die domme dingen doen, zeker als ze jong zijn. Ik was op die leeftijd ook vreselijk naïef (nog steeds wel een beetje trouwens). Dan denken ze dat wel even te kunnen doen, even geld verdienen om allerlei problemen te kunnen oplossen, of lekker te reizen, of ze trappen in gladde praatjes van een vakantieliefde. Moet zo iemand dan dood?
Ik ben benieuwd naar het verhaal van deze vrouw, er zit altijd meer achter zo’n krantenberichtje.
Ze heeft sinds september een dochter.
Normaal zou ik mijn menig zeggen,over mijn topic vraag,ongezouten maar ik wil niemand tegen de schenen stampen,had tervoren op het Thailandforum geplaatst,en is verwijderd naar het laos forum om daar in stilte te vergaan!!Alleen wil ik weten hoe het met deze vrouw is gesteld,over andere feiten moet ik niet meer weten!!in veband haar straf en andere zaken.Ikzelf heb nog massa’s topic vragen over laos en thailand(in de negatieve vorm)die plaats ik niet meer,anders ben ik weer de sigaar achteraf.georgessiam
Het gaat om de commentaren achteraf,niet omdat het vewijderd werd,Ik denk en dat is mijn mening,moest er niet zoveel poeha overgemaakt zijn geweest(postings)dat ik kon doorgaan met nieuwe postings over de andere kant van de medaille!!Ik heb mijn mening over sommige gebeurtenissen,andere hebben hun eigen mening daarover!!Natuurlijk moest die posting op het laos forum komen,had echt de forum niet gevonden.(had erover gezien)Zoals ik in mij vorige posting vroeg,wat is er met de vrouw gebeurd,de rest van de feiten,intresseren me niet meer.georgessiam.