Geen Nederlander te bekennen. Waar ?

Ja, inderdaad, waar ?

Nederlanders zijn reislustig, maar ik ben tijdens verschillende van mijn trips geen Nederlander tegengekomen! Tijdens m’n werk in Leeds zag ik nooit landgenoten, ook niet tijdens uitstapjes in het midden van Engeland. In Schotland ben ik ook nooit Nederlanders tegengekomen.

Bepaalde delen van oost Europa zijn niet populair bij landgenoten, bijvoorbeeld Servië en Oekraine.

Ook in delen van Indonesië zijn geen toeristen te bekennen, bijvoordbeeld in Aceh, Sumba, Timor en Alor.

Toen ik in Panama of Madagascar onderweg was heb ik er i.i.g. geen gezien, maar ondertussen is het in deze landen wel wat drukker geworden.

Als ik een tijd een eigen of bekende taal niet meer hebt gehoord, versterkt dat in mijn geval het gevoel van ver van huis zijn wel een beetje :slight_smile:

België wellicht? :wink:

Hey Wizzard,
Meer dan je denkt…>>>

Ik kies voor optie:2

In een klein dorpje op Lombok, Indonesie: Suranadi. Ik ben daar 2 keer een week geweest. We hadden een heel hotel voor ons alleen (welliswaar vervallen, maar zo mooi.) tegenover het hotel was een heel klein inimini marktje. Rechts was een oerwoud en links lagen de rijstvelden. Ik heb in 2 weken geen toerist gezien dus ook geen Nederlanders.

Hey Jenny, geen stem?
Groetjes

Hey Roberts, geen stem?
Groetjes

Hey Wizzard, geen stem?
Groetjes

Hi Bueno, geen stem?
Groetjes

Nee, want het juiste antwoord staat er niet bij :wink: (Zie toelichting in mijn vorige post.)

In het kleine dorpje in de Isan (noordoost Thailand) waar ik in het verleden elk jaar een tijdje verbleef. In the middle of nowhere tussen de rijstvelden, geen Nederlander te bekennen…heerlijk !!!

Nr 1 komt dan het meest in aanmerking, dus maar even gestemd :wereld:

Ik heb gestemd,Sopirla,alleen de tekst ontbreekt(ben echt moe om iets zinnig te zeggen(zware werkdag gehad,zelf eten lukt me niet)

Als ik het aantal Nederlandse auto’s met en zonder caravans zie die hier massaal zuidwaarts voorbijrijden in juli, dan lijkt mij Nederland een plaats te zijn zonder Nederlanders, in juli dus. lol2

Mij stoort er geen enkele hollander als ik op reis ben,alleen als ze samen uit één glas drinken daar kan ik niet tegen.

Ook het vragen aan de restaurantuitbater"wat het grootse stuk vlees is"vind ik er ver over.
Voor de rest,geen enkel problemen met de noorderburen.
Alleen hoe krijgen jullie die “hollandse maatjes in jullie stroot”?bahh lust het niet.

In Filippijnen kom je zeker geen Nederlander tegen, en das niet zo vreemd want je hebt 7000 eilanden om uit te kiezen. Zou wel heeeeel toevallig zijn dat er nou net op dat ene eiland waar jij naar toe gaat ook een Nederlander is.

Hey, Korikong,
Mijn lievelingsland heeft meer, namelijk 13 700 waarvan ongeveer 6 050 zijn bewoond.
Probeer daar een Nederlander te vinden !
Groetjes
Sopirla>>>

In El Salvador zijn we geen Nederlanders tegengekomen. Sowieso waren er weinig toeristen.