Wonen er andere Nederlanders bij je in de buurt?

Je bent verhuist naar een ander land. Is het nu zo dat je daardoor geen andere Nederlanders meer ziet of wonen er veel Nederlanders bij jou in de buurt?

Breng je stem uit en licht eventueel hieronder toe!

Piemonte- Langhe.
Ik weet alleen dat er Nederlanders in de buurt wonen (ca 15km verder) die een BB hebben. Ik woon in Castel Rocchero en zou het fijn vinden om met Nederlanders die in de buurt wonen kennis te maken.

Jember -Java - Indonesië

Gestemd op ja-weinig

Er wonen er in ieder geval 2 waarvan ik weet, en daarvan ken ik er via mijn nieuwe zwager 1

Ik heb er af en toe contact mee en we komen weleens bij elkaar op bezoek
Die andere heb ik alleen vernomen van horen zeggen

Op straat ben ik ze beide nooit tegengekomen

In Sevilla e.o. moeten er een stuk of 200 andere NL ´s wonen. Bij mij woonde op nog geen km afstand een inmiddels goede vriend. Hij is helaas weer terug naar Nederland, hoewel we elkaar nog regelmatig zien alstie weer even komt “buurten”. Verder ken ik een handjevol andere Hollanders in Sevilla maar daar heb ik weinig tot geen kontakt mee.

Ik weet van één uitwisselingsstudent hier in Montreal (op de maandelijkse Couchsurfingbijeenkomst ontmoet), er woont een Nederlandse familie in een hele verre randgemeente ten noorden van Montreal en andere Nederlanders zal ik nog moeten tegenkomen… Dus gestemd op “Ja, weinig”.

Heeeeel veeeeel Nederlanders in Nairobi, maar ook in de rest van Kenia. We hebben zelfs een speciale ‘club’: Holland in Kenia". Je komt ons ook overal tegen! Maar eerlijk is eerlijk: ik vind het contact met mede-landers erg prettig want we zitten toch in hetzelfde schuitje!