Borrel met andere Nederlanders die in Noord Portugal wonen.

Goedemiddag!

Ik vraag me af, wonen er veel Nederlanders in Noord Portugal?
Zelf woon ik in Porto, en af en toe hoor je wel iemand die hier in de buurt woont, maar meestal is het de Alenteijo of de Algarve.
Indien er meer mensen zijn die het leukt lijkt om elkaar te leren kennen, laat iets van je horen en laten we gezellig met elkaar borrelen hier in dé mooiste stad van Portugal!

Ik hoor het graag!

Até breve,
Sofia

Ben nieuw op het Forum en hoop dat ik nu alles goed invul.

Hallo,

Ik ben Peter.
Ik ben mei 2014 geëmigreerd van België naar het noorden van Portugal, district Braga, gemeente Povoa de Lanhoso.
Ik ben nu gepensioneerd en was arts in België
Zoals iedereen, vermoed ik, worstel ik ook nog met de Portugese taal. Met Frans en Engels geraak ik ook wel verder.
Maar ik zou het wel leuk vinden geregeld eens een babbel te hebben met Nederlandstaligen.
Voor degene die wil contact opnemen is mijn mobiel nr 962228659.
Groetjes.

Hi Peter!
Bem-vindo :slight_smile: Povoa de Lanhoso is een super plaats, heel goed uitgekozen!
Ik zelf woon in Porto, hartelijk dank voor je contact gegevens, laten we even kijken of nog meer mensen reageren dan kunnen we een borrel organiseren! Mocht er niemand anders reageren dan houden we het gezellig bij 1 Nederlandse en 1 Belg! Mocht je interesse hebben in Portugese les van een Nederlandstalige docente ( niet ik) dan stuur ik je daar graag meer info over.
Fijne dag!
Abraço. Sofia