Hi allemaal,
Ik ben Bart en studeer sinds kort in Porto aan de Universidade Fernando Pessoa voor de 2-jarige master in Political Science and International Relations. Naast het ontmoeten van Portuguese mensen, is het natuurlijk ook fijn om in touch te blijven met Nederlanders. Zijn er ook andere Nederlanders die wonen, studeren, werken in Porto of omgeving?
Mvg, Bart
Hoi Bart,
Ik zie dat je berichtje alweer van even geleden is. Ik zou graag willen gaan wonen in Porto. ( voor een aantal jaren) Ik kan weinig tot geen NL´ers vinden die mij kunnen helpen met wat simpele vragen. Zoals, hoe gaat het daar als je de taal niet spreekt. Bevalt het leven, wat zijn de echte cultuurverschillen. Misschien zou jij me willen mailen of Skype en je ervaring met me willen delen. Ik hoor het graag van je, Lia liabos1@gmail.com
Skype, Lia Bos Helmond (Radha)
Beste Lia,
Ik zie je berichtje nu pas! Ben je nog geintresseerd in tips? Ik woon zelf nu al weer een tijdje in Porto en help je graag een eindje op weg.
Ik hoor het wel van je!
Groetjes,
Sofia
-
-
- Updated - - -
-
Hoi Bart!
Ben je nog in Porto, of zijn de twee jaar al op?
Groetjes,
Sofia
-
-
- Updated - - -
-
Beste Lia,
Ik zie je berichtje nu pas! Ben je nog geintresseerd in tips? Ik woon zelf nu al weer een tijdje in Porto en help je graag een eindje op weg.
Ik hoor het wel van je!
Groetjes,
Sofia