Geen ervaringsdeskundige

Mijn dochter en ik zijn van plan wat meer van de wereld te gaan zien maar hebben nog totaal geen ervaring. We gaan binnenkort met Ryan Air naar Bergamo in Italie. De eerste twee nachten verblijven we in Milaan. De laatste nacht weer in Bergamo zodat we dicht bij het vliegveld zijn voor de terugvlucht. De twee tussenliggende dagen/nachten willen we graag naar het Comomeer. We hebben geen flauw idee of dat te doen is met het openbaar vervoer en of we er op de bonnefooi naar toe kunnen gaan zonder van te voren een slaapplek te reserveren. Tips of ideën zijn van harte welkom. Groet, Lenie:dag:

Hoi Leni,

Minder dan 1 uur per direkte trein naar Lecco aan het meer. Zie www.trenitalia.com, de site heeft een Engelse versie.

Bonnefooi vind je in april-mei altijd wel wat, maar of je dat wilt? Lijkt me veiliger om gewoon via een hotelsite zoals expedia of hotels.com wat te boeken, dan kun je ook vergelijken en weet je zeker dat je een relatief goedkope site kiest…

Sukses,

<Erik> & [Sandya]

1 like

Ik zou in ieder geval vooruit alle nodige informatie vergaren, zoals het hotel waar je bij voorkeur heen wilt en de vertrekplaatsen van treinen bussen enz.

Veel hotels zijn goedkoper als je ze vooruit boekt dan wanneer je je zomaar aan de deur meld.

Veel plezier!

1 like