We willen eind september een weekje naar Gambia naar Cape Point. Is er iets waar we speciaal aan moeten denken. En hoe heftig is dan de regen?
Goedemorgen,
ik heb je onderwerp even verplaatst naar het Reiscafé omdat hij onder het subforum Gidsen niet opviel
In september zul je vast nog regen ervaren, soms zelfs meer dan in augustus. En het is er momenteel erg nat. Er valt veel regen. Dit in tegenstelling tot vorige jaren… Een paar (inschuifbare) parapluutjes kunnen dus geen kwaad! Handig als je bijvoorbeeld van je kamer naar het hoofdgebouw wilt lopen zonder drijfnat te worden. Kamers liggen vaak los van het hoofdgebouw in de tuin. Je gaat wel eind september dus het kan best meevallen. Einde regenseizoen is oktober…
Ik neem dat je de normale voorbereidingen wel hebt gedaan? Inentingen, deet enz.
En lees het topic hiervoor eens van EdithJG… Die gaat ook in september!
Groetjes,
Erwin
Hoi Erwin,
Bedankt voor je antwoord. Ik ga het hele forum even doorspitten op Gambia. En ja de voorbereidingen zijn getroffen vandaag hebben we de inentingen gehad, deet gekocht, malariapillen muskietennet enz. Voorlichting gehad over eten en drinken. We gaan er een leuke vakantie van maken.
Groetjes,
Joke