Gambia april 2014

Wie is er, net als ik, in april in Kololi, Serrakunda, Gambia? Zou graag samen iets ondernemen, excursie e.d. :vak02:

Je hebt er niks aan, maar ik ben er in maart … ook alleen (maar ben zelden alleen).
Anders hadden we wel wat samen kunnen doen.
Alvast een goede tijd toegewenst, mocht je informatie over iets willen hebben, laat maar weten.

Het is wat verwarrend, volgens mij heb ik 2 accounts, margriet66 en ijntomaatje, zal het eens nakijken.
Ook als vrouw alleen is het goed te doen in Kololi? Terrasje pakken? Geld wisselen bij Western Union?
Jij gaat eerder, dus veel plezier!

Geen geld wisselen bij Western Union, maar bij plaatselijke kantoortjes … daar is de koers veel hoger.
Als je het Senegambiagebied in gaat, vanaf de hoofdweg, heb je aan je linkerkant de craftmarket. Het eerste wisselkantoortje daarna heeft vaak een goede koers, althans voor mij. In Kotu weet ik er wel meer, maar daar heb je niks aan.
Gewoon vergelijken en ook soms eens vragen, want de koers gaat op en neer. Daar moet je zelf gewoon wat op inspelen.
Terrasjes kun je prima alleen pakken, echt geen probleem. In het Senegambiagebied zijn veel meer toeristen en daar hangt een wat andere sfeer dan in Kotu. Het contact met gambianen is in dat stuk ook minder.
Ik zit wel graag op de hoek bij Yasmina. Goed eten en ook een leuk uitzicht op de drukke kruising. Heb je wat te zien!
Het is inderdaad wat verwarrend met twee accounts, maar je hebt het nu duidelijk gemaakt. Dat is wel fijn.
Groetjes maar weer!

(Net je privébericht gekregen, maar ik kan het niet lezen … zie alleen een quote van mezelf)

Oei…:nadenken: ben nog niet zo bekend met het berichten op wereldwijzer… Ik had een bericht achter die van jou geschreven maar is dus niet goed gegaan. Ik had nog gevraagd om een speciale gids waar ik alleen of samen mee op pad kan. Is een taxi of busje veilig? Op YouTube heb ik wat leuke filmpjes gezien, dan krijg ik wat een idee wat ik kan verwachten.
Trusten en groetjes!

Ik had je een PB teruggestuurd met gegevens hierover.
Heb je die niet gehad dan?
Want ik had je ook wat linken doorgegeven … anders moet ik kijken of ik die nog bij mijn verzonden berichten heb staan.
Nu ga ik ook richting bed, we zien morgen wel weer.
Trusten.