Galapagos in juli

Hoi forumleden!
Ik heb al heel wat bruikbare informatie gevonden op dit forum, waarvoor dank!
Nu heb ik nog 1 hele grote best wel belangrijke vraag:

Zijn er in juli genoeg last minute aanbiedingen? Het is dan hoogseizoen. (En ik bedoel geen last minute als in: van 5000 naar 3000 dollar, maar meer richting 1000.)

Ik heb nu het idee om al wel een vlucht te boeken, met behoorlijk wat dagen daar. Dan kan ik op de eilanden zelf een last minute zoeken. Mocht er niks zijn dan kan ik alsnog zelf gaan eilandhoppen.
Of is het verstandiger (en mogelijk) om ook de vlucht nog vanaf bijv quito te boeken?

Bedankt alvast voor de reacties!

Ik heb geen ervaring met Galapagos in juli, maar weet wel dat er heel het jaar door last minute aanbiedingen te vinden zijn. Ben wel wat concreter in je wensen. Wil 3 of 8 dagen op de boot. 3 dagen voor 1000 euro ga je zeker wel vinden. Maar wil je luxe of backpack? Dit scheelt ook heel veel in prijs.

Wij hebben in 2013 een redelijk luxe boot voor nog geen 2500 dollar p.p. kunnen vinden voor 8 dagen inclusief vlucht. En dit was geen last minute maar wel maart. Anderen die wel last minute op onze boot zaten hadden exact dezelfde prijs betaald en de boot was niet vol. Last minute zegt dus niet heel veel.

Heb je voldoende ruimte in je reisschema dan is er altijd wel een vlucht te vinden. Prijzen bespreken op de Galapagos zelf zal zeker meer opleveren dan in bijvoorbeeld Quito zelf.

Er zijn zat website te vinden waar aanbiedingen worden aangeboden, ook nu al voor juli. Dit zijn vast geen bodem prijzen als echt last minute maar zoals ik eerder schreef hoeft dat ook niet.

Zoek eens op “galapagos” en"lastminute" en je zal zien dat je heel veel aanbiedingen vindt. Ik heb misschien nog wel wat linkjes voor je.

Veel plan plezier en vergeet geen onderwatercamera mee te nemen! Het filmen van jou tijdens het spelen met zeeleeuwen is onvergetelijk!

Bedankt voor je uitgebreide reactie! Ik moet helaas als leidraad mijn budget aanhouden en niet het aantal dagen dat ik weg wil of de luxe.
Google heb ik idd al uitgebreid gebruikt maar nog niks gevonden. Ik boek nu denk ik vast een vlucht zoals ik schreef en dan hoop ik ter plekke iets te vinden (of toch nu nog op internet ;))
Nogmaals bedankt voor je reactie!