Ik kom
30 januari aan in Bali ! Waar ga jij allemaal heen??
Via Wereldwijzer app
Ik kom
30 januari aan in Bali ! Waar ga jij allemaal heen??
Via Wereldwijzer app
Mijn vrouw en ik gaan van 6 tot 28 februari naar Indonesie. Eerst naar Surabaya om een ( financieel) steentje bij te dragen en zo het leven van de daar vaak in erbarmelijke omstandigheden levende indo’s (mensen met gemengd bloed) wat dragelijker te maken. Wij hebben contact gezocht met een bestuurslid van de " Stichting help de indischen in Indonesie". Als je ook altijd al van plan was iets bij te dragen, schroom niet en kijk op het internet naar de activiteiten van deze stichting. Ze doen fantastisch werk. Na surabaya gaan we naar Sulawesi en dan naar Bali.
groeten Peter.
anderhalf uur rijden is een klein vliegveldje dan kan je met susiair.klein vliegtuigje voor 12 personen voor dat bedrag wat ik schreef. wat ik ga doen? uitrusten en met de lokale bevolking een beetje rondtoeren.ook een vriend van mij is er pas gaan wonen.
zal ik zeker doen.
Ik ook merendeels gewoon relaxen maar ook beetje reizen in het begin en lekker stappen in kuta !
Via Wereldwijzer app
Sumatra is de bedoeling! Voor het eerst Azie voor mij. Ben erg benieuwd wat ik er van vind!
Ben reeds in Thailand geweest nu Java - Bali groepsrondreis
Ja, na 25 jaar weer eens terug. Ik denk dat ik het niet weer terug ken. Java en Bali, we hebben helaas maar 3 weken. De losmens waar we toen zijn geweest zullen er waarschijnlijk niet meer zijn. Mooie tijd gehad toen.