ga jij mee met de auto....

Hallo hallo!

De zomer komt alweer langzaam dichterbij. Tijd om plannen te maken voor de vakantie.
Dit jaar ziet het er naar uit dat de meeste vrienden ondertussen een stelletje vormen, geen geld hebben, of andere ideeën hebben met de vakantie.

Omdat ik zin heb om dit jaar niet al te veel uit wil geven tijdens de vakantie lijkt het me leuk om eens met de auto op reis te gaan, bijvoorbeeld frankrijk/ spanje. Maar Zweden/ Noorwegen zijn ook landen waar ik nog eens een kijkje wil nemen.

Zit je in hetzelfde schuitje en lijkt het je leuk om samen op reis te gaan, dan hoor ik het graag van je. Alles staat nog open, ook het land waar we heen gaan. Oh ja, ik ben een jongen van 27 jaar, ben rustig en makkelijk, hou van lachen en gezelligheid.

Groetjes en tot snel.

Hey Tom!

Ik zeg doen! Ik ben afgelopen jaar alleen naar Kroatie gereden…daarna Montenegro en Bosnie, SUPER!

Maargoed ikzelf zou dit jaar graag naar Portugal willen… misschien kunnen we samen gaan… Wanneer is het plan om te gaan en hoelang? Anders mail me even prive, en als je vragen hebt over mijn reis van vorig jaar…
Btw…ik zit er ook erg aan te denken om naar het EK voetbal te gaan… Polen Oekraine…dus dat kan ook altijd… ben erg flexibel :wink:

ohja… Vrouw 29 en ben eigenlijk altijd vrolijk… kan ook echt een nadeel zijn hihi.

Greetz Lia

liabos1@gmail.com

Hoi Tom en Lia,

wel iets anders maar ik zit er aan te denken om een huttentocht te gaan doen in de Alpen komende zomer. Misschien lijkt dit jullie ook wat? Hoeveel dagen en waar precies staat nog open. Ik sta ook open voor anderen ideeën maar dit is toch wel wat ik het liefst wil gaan doen. Ik ben benieuwd wat jullie hier van vinden! Ik ben een student van 26 jaar.

Groetjes Fanny