Een nieuw jaar is weer aangebroken, namelijk 2013. Daarbij zijn dan misschien reisdromen die wellicht dit jaar uit kunnen komen. Misschien is jouw droom wel om naar Zuid-Amerika te gaan en komt die droom voor jou uit in 2013. Dus ga jij in 2013 naar Zuid-Amerika?
Breng je stem uit en licht eventueel hieronder toe!
Ik had nooit gedacht dat het zou gebeuren, maar nu alles is geregeld en geboekt kan ik “ja” antwoorden op deze poll. Ook al voelt het nog steeds onwerkelijk…
Ja, ook ik ga,onverwacht, toch weer naar mijn geliefde Zuid-Amerika. En wel naar Ecuador en omdat ik dan toch in Zuid-Amerika ben, ga ik ook nog een weekje naar La Paz, Bolivia om vrienden te bezoeken.
wat een kadootje,toch?!
Eigenlijk zouden we dit jaar weer een keer naar Azie of Noord-Amerika gaan, maar het is anders gelopen :cheer:
Ik ga sowiso naar Zuid Amerika, maar we zijn met 4 personen, en we geraken er niet aan uit welk land we zouden willen doen
Er moet redelijk wat vareatie inzitten, en niet te lange verplaatsingen
We gaan in oktober, normaal een drie a vier weken
We willen sowiso iets gezien hebben in die tijd, we willen stappen in het woud, relaxen, uitgaan, en veel zien!
Moest iemand tips hebben, deze zijn altijd welkom!
Weliswaar Midden-Amerika, maar ik raad van harte Nicaragua aan! Zie blog en foto’s via mijn site.
En zelf ben ik net terug uit Colombia. Maar daar zijn de afstanden toch wel erg groot. Dat geldt ook voor Peru, Bolivia (afstanden soms hemelsbreed niet groot maar wel erg lange ritten vanwege de bergen), Brazilië, Argentinië, Chili…
Dus misschien toch Nicaragua, of Suriname? Of Ecuador? Succes met kiezen.
Misschien is Bahia, noordoost Brazilië, een leuk idee voor jullie.
Je kan er een uitgebreid pallet van cultuur (mix van origineel indiaanse bewoners met afrikaanse en portugese coloniale invloeden), natuur (Nationiaal Park Chapada Diamantina en eilanden) en genot (klimaat, strand) vinden.
Bahia is iets groter dan Frankrijk en dus kan je makkelijk 3 weken vullen met een heel gevarieerd pakket aan activiteiten.
Ga gerust eens een kijkje nemen op onze site voor meer informatie.
Je kan er lezen hoe je Bahia kan ontdekken in het nederlands dankzij een vlaming en zijn bahiaanse echtgenote die er al jaren wonen en de streek van binnen en van buiten kennen.
Ik ga eerst vier weken naar Ecuador en overland door naar Colombia. In Colombia ben ik ook al in 2011 6 weken geweest maar nog niet echt in de Choco regio ben geweest. Ben erg benieuwd naar Ecuador.]