Ga jij in 2013 naar Amerika?

Een nieuw jaar is weer aangebroken, namelijk 2013. Daarbij zijn dan misschien reisdromen die wellicht dit jaar uit kunnen komen. Misschien is jouw droom wel om naar Amerika te gaan en komt die droom voor jou uit in 2013. Dus ga jij in 2013 naar Amerika?

Breng je stem uit en licht eventueel hieronder toe!

Wij vertrekken midden augustus voor 26 dagen naar Amerika Rocky mountains. Wij vertrekken vanuit Denver richting Estes Park, Badlands, Bear Tooth pass, Yellowstone, Grand Teton, Logan, Vernal, Black Canyon of the Gunnison, Mesa Verde, Great Sand dunes, Colorado Springs en zo naar Denver terug.

Hoi,

Ik ga in september/oktober 2013 de Route 66 rijden met drie vrienden. Met de voorbereiding zijn we al begonnen, nu nog even wachten op gunstige vliegtickets en dan boeken maar.

Groet,

Ton

Misschien, ik ga naar Canada en ik ben dan ook bij Niagara Falls. Het schijnt aan de Amerikaanse kant veel mooier te zijn dus misschien gaan we nog even naar de andere kant.

Wij gaan 9 mrt met een groep van 20 truckers we beginnen in houston dan corpus christie daarna austin dan dallas fort worth,texarkana,memphis,nashville en als laatste bardstown kentucky waar we een paar dagen verblijven ivm een grote beurs in louisville.:vak01:

Dat wordt een fantastische tocht hoor. Een groot gedeelte daarvan hebben mijn vrouw en ik ook gedaan.

ja, ik wil de noordkant van amerika doen, dus idaho southdakota wyoming etc, Er zijn daar echter weinig hostels (en sowieso weinig mensen) en ik wil 6 weken dus alleen is misschien een beetje saai, als er iemand mee wil (40 tot 50 jaar) in de zomervakantie, mail dan naar ilankreijer@hotmail.com. inge

Hoi,

ik wil heel graag de west kust doen, van 1-14 augustus. Vooral de grote steden LA, SF maar ook de natuurparken, Grand Canyon spreken me aan. Qua transport denk ik aan het openbaar vervoer en overnachten bij couchsurfers of in hostels.
Helaas nog geen reisgezel gevonden dus als iemand dezelfde ideën heeft, laat maar weten: usaddict1@hotmail.com

Groeten,

Nathalie.

Zeker weten! In juli van Denver, via de Rocky Mountains, Cheyenne, Badlands, Rapid City, Buffalo, Cody, Yellowstone, Grand Teton, SLC en Moab weer terug naar Denver. Zo te lezen een prachtige reis!

Dit jaar naar amerika :), 15 juni, vanaf san fransisco, lake Tahoe, reno, elko, twin falls, Yellowstone NP, grand Teton np, saltlake city, moab, Bryce canyon, lake powell, grand canyon, Williams, route 66, las vegas, los angeles, santa Barbara, san luis obiso, carmel, montery, san Francisco.

Als je in Amarillo bent op de Route 66 ben je eigenlijk verplicht te stoppen bij Big Texan…Dat is een restaurant/hotel waar je een grote biefstuk kunt bestellen…72 ounce oftewel 2,7 kg…De Big Texan zit op 7701 East I 40…

Er zit ook een leuk restaurantje waar je een lekkere hamburger kunt bestellen met een hoop jalopenos ( mexicaanse pepers ) en kaas…Laatst een programma gezien hier in Texas en dat is een hele lekkere bestemming…Die hamburger heet Hellburger ; )
Het restaurantje heet:“Coyote Bluff Cafe” en zit op 2417 S Grand St. ( South Grand Street ), Amarillo…

En nog gratis ook! Tenminste, als je binnen een uur dat ding met alle bijgerechten op krijgt…

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“du1JMLLkyKA” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

Had het al eens op TV gezien, mocht ik daar ooit in de buurt komen zal ik zeker een kijkje nemen. Maar geen schijn van kans dat ik me aan dat menu waag…

De laatste op tv ( iemand die al die uitzonderlijke plaatsen afgaat waar ze veel op het bordje doen ) at hem op in 29 minuten…inclusief alle side dishes ; )

Nah, is toch nog 20 minuten langzamer dan het record :wink:

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“eV9cQpHSv4I” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

Klopt…de snelste tijd staat op ergens rond de 8 minuten…