Ga jij in 2012 naar Turkije?

Het is weer een nieuw reisjaar! Ga jij in 2012 naar Turkije?

Stem hierboven in de peiling en licht eventueel hieronder je antwoord toe!

In juni naar Delphin Imperial - nieuw hotel, afwachten dus…
Maar de Delphin-hotels ontgoochelen nooit!

Eind april 8 dagen naar het Miracle Resort

Wij komen er net van na een verblijf van 2 maand in ons appartement in Mahmutlar/Alanya.
Gewoonweg zalig.
Wij gaan dit jaar zeker een paar maal terug als de gezondheid van mijn vrouw het toelaat.

Zeker ga ik vanaf 15 mei voor 2weken naar Antalya,en vanaf 15 september nog eens 2 weekjes :zon02::zon02::zon02:

Mijn man en ik gaan eind juni 11 dagen naar hotel Grand blue Sky (3de keer)
in Kusadasi.

Mijn man en ik gaan eind juni 11 dagen naar de Grand Blue Sky (3de keer)in Kusadasi.>>> :cheer: :zon02:

Al voor de 12e keer. Dalyan is telkens weer een belevenis. Vooral Tulip Hotel is super.

Wij gaan met 2 families van 28/07 tot 07/08 naar Vogue hotel Avantgarde

Ja wij hebben al geboekt voor half september voor 15 dagen ,
voor 3e maal voyage torba

Deze zondag vertrek ik voor een weekje naar Alanya :slight_smile:

We gaan 30 juni voor 11 dagen naar Turgutreis voor de 6de keer.
Naar aegean dream voor de 4 de keer.:zon02:

ga zeker terug naar marmaris het nieuwe jaar is goed begonnen
ben begin van het jaar al weer een paar dagen geweest
plannen zijn maart mei en sept dus laat maar komen die zomer

Wij zijn net 3 weken in Nederland geweest! Om de kerst en oud en nieuw met de familie, kinderen en kleinkinderen door te brengen

Tweede week van Februari naar Antalya, uitgenodigd voor een Turkse bruiloft. April 2 weken naar mijn appartement in Antalya lekker relaxen en dan in September nog een keer 2 weken, daarna zien we wel!

Oh ja hoor , We gaan naar IC-Green Antalya Kundu van 22 april tot 3 mei en naar Kemer van 31 augustus tot 7 september.

Is er per toeval iemand die links kent om een huis of appartement te huren op lange termijn , langs de kanten van Antalya ?

Alvast bedankt . >>>

18 mei voor 17 dagen naar oba/tosmur
31 augustus voor 15 dagen naar oba.

dus voor de 20e en 21e keer naar turkije waarvan voor 12 en 13e keer naar alanya

Ook wij naar Oba/Tosmur… Net als Viev!! Maar dan pas 12 juni…
Sept willen we ook misschien nog, maar dat moet even wachten

Wij gaan op 30 juni heerlijk 3 weken naar Alanya!! Voor de 6e keer hetzelfde appartement, maar komen al in Alanya vanaf 1994. Nu nog maar ruim 5 maanden…:cheer:

we gaan dit jaar waarschijnlijk niet naar turkye,of het moet later in het jaar zijn,maken dit jaar in juni
en juli een rondreis door andalusie in spanje van 6 weken.

gr carlos:vak01: