Ga jij in 2012 naar Turkije?

Hoi!

Yep, wij gaan ook weer naar Turkije ( voor de 10 en 14e keer) en misschien 2 x dit jaar
We gaan 1 x naar Miracle Resort te Lara voor de 2e keer en misschien ook nog een keertje naar Side maar dat is nog ff afwachten!

Groetjes Kim:cheer:

Ja zulle, IC GREEN PALACE Lara.
Wij kijken er alvast naar uit.
Geboekt via Turkijezon.be - Corendon. :vak02:

heel veel plezier, maar IC Green ligt niet op Lara maar een stukje verder op Kundu, vlak naast Mardan. Vond het een geweldig hotel

We gaan voor de derde keer naar Kusadasi, Hotel Kuromar! 6 september, duurt nog even, gelukkig gaan we 6 mei voor 16 dagen naar Mexico, ja ik weet het we zijn bofkonten!

Inderdaad, en zijn zeer benieuwd

Ja, waarschijnlijk in september naar Alanya & Ankara, voor het eerst met z’n vieren!

wij gaan met een bevriend stel van 16 t/m 24 februari een rondreis maken in Cappadocia, geboekt via Corendon.:dag:

Anton : dat gaat jullie vast goed bevallen, is zooooo schitterend daar, veel plezier

In April terug naar Kemer! En met een beetje geluk in augustus/september nog 'n keer!:slight_smile:

Sinds 2004 proberen wij 2 x per jaar naar Turkije te reizen. In juni gaan wij naar Diva delphin in Lara bij Antalya. Lara is onze favoriete plaats.
Wij zien er steeds weer naar uit.:zon02:

ja ik ga met mijn vriendin 19 juni voor 11 dagen weer naar kusadatsie het is daar gezellig we gaan nu naar ephesia hotel nog niet geweest daar !!!:cheer:>>> groetjes marleen

Jazeker,

in mei voor de 2de keer naar Kusadasi.
in september zal het waarschijnlijk Kemer worden.
Het kan niet snel genoeg mei zijn.

Gaat jullie zeker bevallen, ons is het erg goed bevallen net als bij Raak

>>>Ja we gaan volgende week vrijdag voor 13 dagen naar Miracle Lara, we hebben
er zin in!!!.:vak02:

jawel voor de 4e keer naar ons paradijsje voyage torba in september voor 15 dagen…
dus nog even afwachte…
gr cock&ina:vak02::>>>

ja hoor in juni hotel ephesia kusadatsi met mijn vriendin :vak02:

Dit jaar besloten om voor een verandering een keer niet naar Turkije te gaan. Dit jaar wordt het Italië.

Jaaaaaaa, wij vertrekken met vrienden 17 april naar de Titanic Resort.

Ik wil deze zomer met een vriendin naar de Zwarte Zee. Wij willen daar rondreizen. We moeten onze plannen nog verder uitwerken. Tips zijn welkom

Maaikebo

In augustus een 6 weekse rondreis door Turkije en Griekenland met de camper.