Ga jij in 2012 naar Italië?

Het is weer een nieuw reisjaar! Ga jij in 2012 naar Italië?

Stem hierboven in de peiling en licht eventueel hieronder je antwoord toe!

:cheer: wij boekten 2 weken in juni. We logeren in agriturismo LE Mura in Bucine :zon02:

Ga eind mei 2 weken naar Toscane en eind augustus 2 weken in de buurt van het Gardameer.

Jan Konings

dit jaar geen Italië voor ons, wij hebben nu weer eens voor Frankrijk gekozen.

Wij gaan naar Griekenland en dus heen en terug via Italie. We verheugen ons op beide landen!!:dag:

Jazeker! Naar Matera deze keer.

In Juli, dan rijden we de Stella Alpina, hoogste bergrit 3000+ in de buurt van Bardonecchia, en vervolgens de Fortentocht. Dus minstens een week door kleine dorpjes in het grensgebied met Frankrijk.

Eind april voor een week of 6, te beginnen bij Triëst. Is er iemand die goede tips heeft v.w.b. de stad en/of omgeving? Campings, restaurants, bezienswaardigheden e.d.
Bvd!

Wij gaan dit jaar weer naar italie het gardameer camping Bellavista in Torbole.
We gaan met de auto en caravan is best goed te doen 1040 KM ongeveer.
Ik kwam daar vanaf 1967 als kind met mijn ouders elk jaar tot 1978 en heb er
altijd fijne vacanties doorgebracht. Leuke gezellige kleine camping.
Zijn er in de jaren negentig er ook met onze kinderen enkele keren geweest en
vonden het ook geweldig. Daarom gaan we in juni dit jaar weer drie weken naar Bellavista.
En de kinderen en onze kleidochter komen ook een week naar de camping.
Wij kijken er echt naar uit we raden het iedereen aan.
Groeten Wim en Nellie.

:zon02:Ja wij gaan in Juni 2 weken naar het Gardameer.

We gaan half augustus of naar Frankrijk (Normandië+Bretagne) of naar Italië (Rome+omgeving). De beslissing valt een paar dagen voor vertrek en hangt af van hoe het weer in Normandië is. We willen namelijk wel lekker, zonnig weer hebben op onze vakantie.

We gaan weer naar Sardinie, vorig jaar de noordkant verkend. Dit jaar naar de zuidkant.:zon02:

Dit jaar ga ik voor het eerst met een singlereis (bus) naar Toscana. Spannend maar heb er veel zin in. :zon02:

We zijn in het verleden al dikwijls naar Italië geweest.
Nu gaan we dit jaar met onze dochter van 2 einde maart 5 dagen naar Rome. We logeren in een bed and breakfast in de buurt van het Colosseum. Rome stond al lang op mijn verlanglijstje.
We kijken er al naar uit.

Is dit ook een toffe camping voor jonge kinderen van 2 jaar ?
We zoeken iets voor juni. We zouden dan wel een bungalow huren.
Ligt de camping dicht tegen het centrum van Torbole.

Ja elk jaar een ander stukje italie

Naar Zuid Calabrie dit jaar , naar de costa degli Dei. Is blijkbaar wat minder gekend als toeristisch oord.

Het is een goede camping voor jonge kinderen en licht op 20 minuten lopen over de boulevaar langs het meer naar het centrum van Torbole.
Maar er zijn geen bungalows op de camping.

Mijn broer heeft sinds vorig jaar een B&B in Corinaldo (Le Marche): Il Settimo Borgo. Een fijne plek, prachtige omgeving, nog geen 20 km. van zee (Senigallia). Ben daar zojuist (eind januari) geweest en ga daar zeker terugkomen in de andere seizoenen.

Voor wat het waard kan zijn :
De Noordkant vh Gardameer o.a. Torbole, is vooral een surfersregio = meer wind tov de Zuidkant vh Gardameer.