Wij gaan 15 maart naar de wedstrijd Udinese-AZ daarna dagje venetie en dan een paar dagen naar mijn zus in Modena:ITALY:
Met onze oude 406D bus uit 1973 gaan wij over twee weken richting italie voor een half jaar. We gaan aan de slag voor selectcamp!
http://3.bp.blogspot.com/-BX7sB6GD644/T0vy0LQQ_JI/AAAAAAAAAxI/HEZop7tlvvY/s320/durka.jpg
Ik ga dit jaar voor het eerst naar Italië. Ik ga gelijk voor een half jaar naar Italië. Ik ben benieuwd.
Jij ook al? Wat ga jij een half jaar doen in italie dan?
Ik ga werken in Italië(Adriatische kust / regio Veneto. Dit is ook voor selectcamp.
Hallo collega; voor ons ook de eerste keer italie haha. Lijkt wel alsof selectcamp erop selecteert: ben je nog niet in italie geweest dan zetten we je in italie neer! Heb je de 24ste ook introdag? Dan komen we elkaar daar tegen!
Ik heb op 22 - 23 training. Ik heb Italië als voorkeur opgegeven, aangezien Spanje al vol zat. Daarnaast heb ik al eens in Frankrijk gewerkt. Dus ik dacht plaats mij maar in Italië. In welke regio zijn jullie dan geplaatst?
We zitten op de enige camping bij rome als campingbeheerders. Courriers dus.
Ik ga met een paar motormaten de Sommellier op in de Stella Alpina rally. We vertrekken vanaf Bardonecchia om vervolgens een rit langs oude forten te maken.
Het is voor het eerst dat we naar Italië zullen reizen, meer bepaald naar Toscane.
Onze favoriete landen zijn Frankrijk en Spanje maar we horen zoveel moois over Italië dat we besloten hebben dit zuiderse land te bezoeken.
wij gaan twee weken naar manerba del garda, lijkt ons weer geweldig, gr. Astrid
Wij gaan voor een week naar Lido di Jesolo.
Ben net terug van 2 weken Toscane (halve dag regen), verder 2 weken met prachtig weer (ca. 30-33 graden) :zon02::zon02:en veel gezien, zoals Firenze, Arezzo, Montepulciano, Chianciano, Prato, Anghiari, Caprese Michelangelo, Poppi, Greve in Chianti, Radda in Chianti, Gaoile in Chianti, Castellina in Chianti etc.etc.
Voor degenen, die over Basel, Gotthard gaan, ze zijn bezig met het schilderen van de brug over de Rijn bij Speijer, dus van 2 banen naar 1 baan, met als gevolg flinke files. Ook voor en voorbij Karlsruhe zijn ze nog steeds bezig om van 2 banen 3 banen te maken, dus ook hier vaak lange files. (ca. 41 km. aan 1 stuk wegversmallingen).
Bij Gotthardtunnel krijg je vantevoren al enkele keren diverse stoplichten op de snelweg (dus niet alleen voor de tunnel, maar ook op de weg omhoog, zowel aan de noord-als aan de zuidzijde van de Gotthard), waarbij het verkeer maar met mondjesmaat doorgaat, dus ook lange files.
Snelweg in Italie voorbij Chiasso tot Milaan is bijna klaar )eerst 2 x2 rijbanen, nu 2x3 rijbanen. Ook is de toerit naar Milaan enorm verbeterd, eerst 1 bocht linksaf )en van 2 banen naar 1 baan naar snelweg Milaan, nu een groot viaduct met 2 blijvende rijbanen.
Snelweg bij Firenze is klaar. Eerst 2x2 rijbanen, nu 2x3 rijbanen.
Met snelweg Bologna naar Firenze zijn ze nog steeds bezig. Bij Barberino wegversmallingen, bij Bologna is de snelweg klaar (eerst 2x2 rijbanen, nu 2x3 rijbanen).
wij gaan dit jaar met ons gezin (vijf personen)van 25 juli tot 17 augustus,drie weken naar Sicilie. 3 verschillende agriturismo’s bij Catania, Cefalu en Syracuse gedurende een week per plek dus. Heerlijk!!:zon02:
Gisteren terug gekomen van een heerlijke week lago di Bracciano. Echt geweldig! Heimwee!
Zijn in het voorjaar naar het Gardameer geweest en nu in Deivi Marina.
Gisteren geboekt.>>>
Half Oktober dag of 6 naar Firenze, weer slapen in Touristhouse Duomo
Heb er al zin in.
1e week van oktober voor de 2e keer dit jaar naar de B&B van m’n broer: Il Settimo Borgo in Corinaldo (Le Marche). Voor een prikje vlieg je van Weeze naar Ancona. Goedkoop huurautootje en een half uur later aan de koffie! Le Marche is terecht hét alternatief voor het (dure) Toscane aan het worden. Prachtig glooiende omgeving met pittoreske stadjes als Loreto, Jesi en Urbino.