Een nieuw jaar met nieuwe reisplannen! Ga jij dit jaar naar Italië?
Stem hierboven en licht eventueel hieronder je antwoord toe!
Een nieuw jaar met nieuwe reisplannen! Ga jij dit jaar naar Italië?
Stem hierboven en licht eventueel hieronder je antwoord toe!
Heerlijk dichtbij een keertje. Heb maar 2 weken verlof in juni…
De rest moet ik bewaren voor einde van het jaar, ga dan altijd naar azie toe.
Nu lekker backpacken in toscane en een weekje op elba genieten.
genieten van de rust en mooie natuur in ‘Molise’, een onbekende maar niet onbeminde streek ten zuiden van ‘Abruzzo’ !
In september gaan we een kleine drie weken Sicilie verkennen. :cheer:
Ja, begin mei met de auto in een paar dagen richting Milaan tutten. Dan twee nachten in een hotel in Milaan. Vervolgens 11 nachten in een huisje in Levanto om van daaruit te wandelen in Cinque Terre. En tenslotte met de autotrein terug van Alessandria naar Düsseldorf. We zijn al eens eerder in Cinque Terre geweest, geweldig, niet alleen de vijf dorpen, maar ook het landchap. Toen helaas veel te kort.
gaan in april 10 dagen sicilie met het gezin, naar cornino via trapani >>>:vak01:.
Maar moeten nu waarschijnlijk via palermo ivm gebruik vliegveld trapani voor de problemen in libie.
In mei gaan we voor de twintigste keer met 6 fietsvrienden 10 dagen in Toscane fietsen. Deze regio blijft de mooiste vooral de omgeving van Radda in Chianti en Montalcino.
Heerlijk naar Rome en Venetie, ik heb er nu al zin in,
groetjes, Griae
Ik ben in maart een paar dagen in Turijn geweest en zal in juli een week in Sicilië zitten.
IK ga in juli 2 1/2 week naar Sardinië. Ik heb ongeveer heel Italië gezien tot Napels en dit jaar doen we Sardinië voor de eerste keer. We gaan met de auto & caravan en wie er nog tips heeft voor mij mag deze sturen. We zoeken ook rustige campings en ze mogen ook in het binnenland liggen.
Een paar dagen zee is prima maar we zijn toch meer doeners dan zon aanbidders.
We komen gemiddeld twee tot drie maal per jaar In Italië en trekken dan ook vaak rond, dus mocht iemand vragen hebben mail mij gerust.
Probeer ook Umbrië maar een keer, het is daar veel minder toeristisch en de temperatuur is wat aangenamer. Misschien een tip voor volgend jaar.
Jup! Al reken ik 2010 er stiekem ook bij… Ik zie het als een schooljaar (A).
November: Pisa, Livorno
2 december: een dagje naar Rome
Februari: Pisa en Florence
28 mei: een dag naar Milaan
voor het eerst naar Italië, autootje inpakken en we zien wel waar we uitkomen.
ons plan is de Dolomieten in te gaan, camp-gear, maps en de TomTom.
tips altyd welkom
Heerlijk drie weken met de camper rondtoeren in Italie… Nog een weekje wachten en dan vertrekken we :vak01:
Dit jaar gaan we weer lekker naar Sardinie. Met VW camperbusje en onze 3 kinderen. Lekker genieten van de zon, helderblauwe zee, strand, lekkere gerechten en wijnen en de mooie omgeving. Het eiland heeft zoveel te bieden! De reis zelf vind ik geen probleem. Zodra je in de auto stapt ben je al met vakantie en zie je onderweg genoeg. De bootovertocht is prima vertoeven en dan…ben je in een klein (nou ja net zo groot als nederland) paradijs. Beatje hulp via een nederlands accomodatiebemiddelingsbureau zodat we ook nog een leuke accomodatie hebben. Nu hebben we ruim 4 weken de tijd, dusseh dit keer geen >>>.
Dit jaar gaan we Toscane verkennen.
Alle tips zijn welkom…
Thx
nee,dit jaar niet!vorig jaar in toscane +cinque terre geweest.
dit jaar wordt portugal.
Ja, tweemaal. Volgende week eerst naar Grognardo (Piëmonte) en daarna naar Colle di Compito bij Lucca.
In september staat de bestemming nog niet vast.
Ben in februari en april naar Rome geweest, in mei 2 weken naar Lucca en ga in juli/augustus nog een week naar het Como meer.
Eind augustus twee weken naar Sorrento. Heerlijk!!