Ga jij naar Italië in 2023?

Het nieuwe jaar is aangebroken en wel het jaar 2023. Ben jij van plan om in 2023 naar Italië te gaan? Ben je van plan er op vakantie te gaan of er te gaan wonen?

Breng je stem uit en licht eventueel hieronder toe!

Wij gaan op vakantie en hebben er nu al zin in! Nog wat wachten helaas, we vertrekken op 31 augustus tot 11 september!

we willen wel,maar weten niet of het gaat lukken dit jaar…

We gaan dit jaar voor de 8 ste keer naar Italie,
richting Umbrie - huisje gehuurd tussen Umbertide en Perugia
We kijken er al naar uit.

Ik ga volgende maand een paar dagen naar Rome. Mijn laatste aan Italie is al weer bijna 10 jaar geleden, dus het mag wel weer een keer :slight_smile:

Dit jaar wordt het Le Marche maar de periode weten we nog niet, op de terug weg doen we Le Crete aan ten zuiden van Pienza: heel waarschijnlijk met de camper.

Eind augustus, richting Toscane.

Ja, wij gaan ook naar italie,richting Toscane “Bagni di Lucca” van 6/09 tot 20/09

Groeten.

Wij willen eigenlijk ook wel weer gaan, maar zoeken deze keer dan wel iets wat meer betaalbaar is…

Via Wereldwijzer app

April single reis strand en cultuur met kras :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

yes,yes,we gaan toch!een paar dagen naar bologna!

Jep , wij gaan in Juli voor het eerst naar Italie toe :zon02:

leuk dicle,waar gaan jullie heen?

Wij gaan naar Ravenna, Florence, Gubbio, Rimini, Gradara, Venetie en San Marino :slight_smile:

klinkt goed,ben in de helft geweest waar jullie heen gaan.wordt een leuke vakantie.pas maar op straks heb je het italie virus ook te pakken!;-))

Denk ook wel dat het een leuke vakantie wordt, al vind ik het zelf ook wel weer spannend haha. Tja wie weet ! :slywink:

Natuurlijk! Naar Vista sull’ oliveto in Poggiolo, Umbrie!

Ik heb het geluk niet naar Italie te moeten gaan, maar er al te wonen :slight_smile:
Wie nieuwsgierig is waar ik terecht ben gekomen, kan mijn blog volgen op http://verdita.blogse.nl

Het is juni 2014 geworden! April was ik naar Torremolinos, ook leuk.