Als je dit jaar naar Indonesië gaat, ga je dan alleen? Of ga je samen met iemand of met meerderen?
Breng je stem uit en licht eventueel hieronder toe!
Als je dit jaar naar Indonesië gaat, ga je dan alleen? Of ga je samen met iemand of met meerderen?
Breng je stem uit en licht eventueel hieronder toe!
Dit jaar ga ik niet, maar ik ben vaak alleen geweest. Ook in andere landen.
Op het forum komen vaak vragen voorbij als ‘kan dat wel als vrouw alleen’? Mijn ervaring is dat het prima gaat. Wel geef ik vrouwelijke reizigers het advies zich met name in islamitische delen van het land gepast te kleden. Een hoofddoek is uiteraard niet nodig, maar wel kleding die de knieën bedenkt en in sommige gebieden ook de ellebogen. Blote schouders is buiten Bali eigenlijk not done.
Ook mannen moeten er enigszins netjes bijlopen.
Wij gaan dit jaar voor de derde keer naar Indonesië, het eerste jaar hebben wij 2 weken Java doorgereisd en de ferry genomen om over te steken naar Bali om daar Lovina en Ubud te bezichtigen voor één week.
Vorig jaar hebben we een maand indonesië onderverdeeld in Flores en Bali.
En nu vertrekken we terug vanaf 8 augustus voor drie weken enkel op Bali waar we zowat heel Bali rondreizen.
Wij zien er alvast terug naar uit. Wij reizen telkens met ons drietjes en hebben alle vrijheid om te doen wat we willen.
Groetjes.
Ga waarschijnlijk volgende maand weer en dit keer reis ik er voor het eerst alleen naar toe.
Ik ga over 3 weken ook in mn eentje naar Indonesie. Ik ga 2 weken daar rondtrekken maar ik weet nog niet waar en hoe. Ik ben al wel 2 x op Bali geweest en 1 x op Java (Yogja bezocht). Dit keer sla ik Bali over. Heb nog 3 weken om te bezien wat ik wil zien