Is dat nu na de 1e maand die je sowieso zonder visa daar kunt verblijven, max. 1 maand of ook voor de 2 maanden? (mocht je daar 3 maanden willen zijn)
Graag in de juiste rubriek posten. Dit is ‘Het laatste Thailand-nieuws’.
Heb posting nu verplaatst.
Gr.
Dave
eeen gratis visum is als je aan komt in thailand met het vliegtuig 30 dagen en over land 15 dagen. deze is te verlengen met 7 dagen.
als je 90 dagen wilt gaan moet je een visum kopen in amsterdam voor 90 dagen. of 60 dagen en dan het land uit , vliegend erin 30 dagen gratis. of 15 dagen eruit dan overland er in en dan 15 dagen gratis.(dan zit je ook op 90 dagen maar dan nog 15 dagen in cambodja,laos of maleisie of birma).
maar wil je gewoon aan 1 stuk blijven dan 90 dagen visum halen in amsterdam of den haag
Karin, dank je wel voor je antwoord. Ik ga voor visa voor 90 dagen. Wel zo relaxed. Thanks again!
PS. Je mag toch sowieso 30 dagen / 15 dagen zonder visa daar verblijven? Dat hele “waving tourist visa fees for 3 months” vanaf 20 januari 2009 om de toeristen te lokken: is dat dan nonsens?
In een artikel van de krant The Nation wordt er inderdaad gesproken over het plan van het ministerie van toerisme en sport om flightfare’s van Thai airways goedkoper te maken, belasting te verlagen voor hotels en inderdaad langere visa’s van 6 maanden te verschaffen om het toerisme weer aan te laten trekken en nog een aantal andere punten. Meer op www.teakdoor.com .Of het allemaal al in werking is of gaat zal ik niet weten.
sorry daar heb ik nog niets van gehoord. mss kun je de ambassade in amsterdam eens bellen en vragen hoe dit zit ?
Je hoort er veel over, maar blijkbaar is er nog geen enkele concrete maatregel genomen. Ook op Thaivisa is het onderwerp van gesprek, maar nog niemand die een gratis visum heeft ontvangen.