FOX vakanties

Hallo

Heeft iemand ervaring met deze reisorganisatie voor rondreizen in Brazilie? Ze zijn niet duur, maar is daar een reden voor bekend? (Ik zou liever meer betalen als dat werkelijk niet zo is).

S.v.p. geen reacties door medewerkers van FOX. Wil ervaring horen van de klant.

groet en dank alvast

We hebben ooit een reis gedaan met FOX en die was goed geregeld. Die was niet naar Brazilie. Ik dacht dat ze goedkoper waren omdat ze met lokale agencies werken…

Dank je. En de groep / reisstijl? Niet alles bij het handje, ook de nodige vrije tijd / ruimte voor eigen initiatief?

Alvast bedankt!

groet
Marja

De reis die wij dede was een overland trip van Kaapstad naar Victoria falls en hoewel we geboekt hebben bij Fox was het een lokale reisorganisatie (zuid-afrikaans) die de reis uitvoerde…en dat was zeer relaxt en goed geregeld. Genoeg vrije tijd inderdaad. Ik weet alleen niet of dat ook voor alle Fox reizen geldt…

Ik heb de 15 daagse rondreis eens bekeken. Het is een reis in het zuidelijke deel van Brazilië waarbij de verplaatsingen met een luxebus gebeurt. Hierop is niets aan te merken. Het spreekt voor zich dat dus niet alle klassiekers onder de bezienswaardigheden in Brazilië aan beurt komen. Ook zullen de mogelijke uitstappen ter plaatse moeten betaald worden waarmee moet rekening gehouden worden in de prijsbepaling.
Laten we het beschouwen als een zeer goede kennismakingsreis met Brazilië en als dit meevalt zal men nadien nog terugkeren.
Europa (Brazilië is groter dan Europa zonder het Russisch gedeelte) wordt toch ook niet op één reis bezocht.

Wij zijn in januari met fox naar brazilie geweest.
Hebben bruizend brazilie gedaan.
Bijzonder leuke reis met goede hotels en een geweldig leuke reisleidster,ook de bus was super de luxe.
Houd er wel rekening mee dat je in zo,n 15 daags reisje als je het vliegen meetelt 7 dagen aan het reizen bent waarvan door de grote afstanden in brazilie sommige meer als 12 uur.

theo