Foto's veilig zetten op internet

Hallo,

Wij gaan 2 maanden in Thailand en Vietnam rondtrekken met de rugzak. We willen graag veel foto’s trekken. Ik zoek eigenlijk een manier om deze foto’s gemakkelijk op internet te zetten, zodat ze veilig staan (memorykaarten kunnen verloren gaan of gestolen worden). Ik zoek wel iets waar we de foto’s heel gemakkelijk op kunnen zetten, zonder ze eerst te verkleinen ofzo. Het mag wel wat kosten.
Heeft misschien iemand een idee?
Alvast heel erg bedankt.

Groetjes XXX

Let op !

Het internet is in sommige plaatsen zo traag als dikke …
In Bangkok is het zeker snel, en in Thailand valt het nog wel mee, maar ik heb in plaatsen in Cambodja gezeten, daar kon je niet eens een verkleinde foto via Hotmail versturen. Ik raad in ieder geval een hele beste memorystick aan, ook omdat je ze dus onverkleind wilt houden.

Dus als je iets doet, in elk geval geen betaalde dienst nemen, want het kan zijn dat het zo traag is dat je of uren zit te wachten, of de moed opgeeft

Je kunt tijdens je reis via bv een internetcafe je foto,s uploaden naar Picasa dat is een gratis foto programma,kunnen ze niet meer zoekraken.

Theo

Fijn dat jullie zo snel reageren.
Ik ga zeker eens Picasa opzoeken.
Bedankt

gewoon branden op een cd, veel makkelijker safer.

Hallo,

Heb je geen familielid die bv xs4all heeft voor ADSl die hebben ook vaak een website die ongebruikt is wij gebruiken die om onze foto’s op op te slaan. Die heeft vaak ook veel ruimte beschikbaar.

gr van Moira

hallo

kijk eens op adrive.com, hier krijg je 50gb gratis opslag

gr
klaas

Denk ook aan een photobank ( Vosonic )
foto’s uploaden zou nog wel een moeilijk kunnen worden met de internet snelheden hier in
ZO azie.
Ze zijn er ook van andre merken.
Je kan ze natuurlijk ook laten branden bij een fotozaak, maar die zijn niet altijd in de buurt, en gebruiken bovendien vaak hele slechte kwaliteit cd/dvd’s.

Hallo,

Wij reizen zo’n anderhalf jaar in Azie en eigenlijk is het uploaden ons altijd wel goed gelukt. Je moet er de tijd voor nemen. Wij hebben zelf onze laptop bij ons dus vaak onder genot van een drankje in een restaurant is het oke.

gr van Moira