Foto's uploaden Vietnam

Hoi allemaal!

Ik ga morgen voor 5 weken naar Vietnam en ben even aan het kijken wat ik het beste met mijn foto’s kan doen. In Guatemala 2 jaar geleden is mijn camera gestolen en mijn foto’s waren dus ook allemaal weg. Dat gaat me niet nog een keer gebeuren! Daarom wil ik mijn gemaakte foto’s steeds online zetten als ik de mogelijkheid daartoe heb. Ik weet alleen niet wat een handige site is en wat jullie mij aanraden!

Ik hoop wat tips te krijgen/ervaringen te lezen!

Groetjes Deidre

Hallo Deidre!

Je kunt hier op Wereldwijzer per reis een album aanmaken en daar je foto’s uploaden. Je vindt jouw fotoalbums hier: www.wereldwijzer.nl/deidredeidre/albums

Een andere mogelijkheid is om je foto’s te uploaden naar www.picasaweb.com

Veel plezier in Vietnam!

Blijven de foto’s dan dezelfde hoeveelheid pixels en Mb behouden?
Ik had het net even geprobeerd op mijnalbums.nl maar heb het idee dat daarmee het aantal pixels kleiner wordt…

Je wilt het liefste de foto’s in het originele formaat bewaren, dus zou je af en toe een back-up op cd/dvd kunnen laten branden in een internetcafé (soms bij tourbureautjes). En meerdere geheugenkaartjes van max 2 of 4 GB meenemen en na iedere week verwisselen.

Johan

Thnx Johan!!

Dat vindt ik nou echt een heel goed idee om te gaan doen (foto’s op dvd te laten zetten)

Je andere idee van meerdere geheugenkaartjes ook hoor… maar ik heb net een dure van 8gig gekocht dus dat gaat niet meer

Groetjes!

Ik zet mn foto’s altijd op n memorystick.