Mijn prachtige Sri Lanka reis zit er nagenoeg op en voor de geinteresseerden wil ik graag mijn digitale foto-album delen, misschien ook voor ideeen of inspiratie.
Je kunt het album bekijken met de volgende link: https://www.flickr.com/photos/wereldreiziger/sets/72157676277294593
Rechtsboven kun je een slideshow starten of de grootte van de foto’s aanpassen. De eerste foto van het een luipaard is helaas niet helemaal scherp, onvoldoende licht omdat het nog erg vroeg in de morgen was, maar het was een te mooie herinnering om deze uit te laten.
Groetjes,
Hay
Wat een mooie foto’s! Hoelang zijn jullie er geweest en welke route hebben jullie gevolgd? Nog tips voor mooie hotels?
Ik ben er bijna 8 weken geweest. Route (globaal) Negombo-Unawatuna-Mirissa-Tissamaharama-Yala NP-Ella-Nuware Eliya-Kandy-Sigiriya-Dambulla-Kelaniya-Jaffna-Anuradhapura-Wilpattu NP-Unawatuna-Embilipitiya-Uda Walawe NP-Goyambokka (Tangalle)-Mirissa-Unawatuna-Negombo. Heb alleen maar budgethotels gebruikt via booking.com en een keer via Air BNB maar ik weet niet of ik dat hier mag zeggen. Toen ik een keer een kortingslink van booking.com (ik dacht voor beide partijen goed) had gepost hebben ze me er een paar dagen vanaf gegooid