Helaas, helaas, mijn reis naar afrika zit er al weer op.
Het enige wat ik nu nog kan doen, is mijn foto’s bekijken…en…mijn fotoalbum/ dagboek compleet maken.
Door de vele indrukken ben ik van bepaalde plekken vergeten achtergrond informatie op te schrijven en foto’s te nemen.
Is er iemand die ook op de campsite van gametrackers is geweest in het masai mara gebied? Deze campsite wordt gerunt door de lokale bevolking en ligt vlak bij de Talek gate.
Ik heb de oost afrika reis via baobab gemaakt. Wie o wie heeft deze reis ook gemaakt of is op deze camping geweest en kan mij wat foto’s en/of informatie hier over geven?
Hoi, helaas kan ik je qua priizen niks vertellen. Ik ben met een goepsreis geeeest en dan in dat al geregeld. Wij kwamen door slecht weer pas in het donker aan, we zouden zelf onze tentjes opzetten, maar de cs heeft ook een aantal permanente tenten. Daar mochten wij gebruik van maken. Er zijn ook een paar bandanas waar je voor kunt upgrade. Ik heb zelf ik een tent geslapen, dat was kei leuk. De hele nacht hoor je hyena’s. Hele leuke ervaring.
De eerdtenacht moesten we vroeg. Naar binne
Omdat er leeuwen in de buurt waren. Hier door kon je ook niet meer naar de toilet lopen, dus met een beetje fantasie
Lost dat zing op. De tweede nacht waren er olifant, maar dir hebben de lokale bevolking en onze chauffer wegegejaagd.
Ik heb deze reis gedaan met combi wildcampere. En om de 6 nachten een hoten. Dat was opzich wel fijnom ff lekker in bad tr gaan.misschien dat je via mail contact wat meer over de prijzen te weten komen, als ik goed begrepen heb hebben zij in Uganda en Tanzania ook zoiets
. Moet er bIj zeggen dat ik al een ruime tijd op anwoordp:vak02::wereld::wereld::wereld::wereld: