For ever in my heart!

(origineel bericht op be-more.nl)

For ever in my heart!

Hallo!

Inmiddels zijn Sanne en ik alweer een week thuis.
We zijn 6 weken in Zuid Afrika geweest. Van te voren dacht ik dat dat lang genoeg zou zijn. Maar de tijd is zo ontzettend snel gegaan en Afrika is zo’n bijzonder land, dat ik het eigenlijk te kort vond.
Ik ben heel blij dat ik weer bij Harm ben en weer lekker in m’n eigen bed slaap, maar ik mis Afrika en vooral alle lieve kindjes erg.

De tijd bij Mother of Peace was heel bijzonder. We hebben veel gezien, gedaan, gehoord. Vooral heel veel leuke dingen, maar ook heel heftig af en toe. Gelukkig waren we met z’n vieren in ons vrijwilligers huisje en konden we veel bij elkaar kwijt.
Ik heb zo genoten van de kindjes en de liefde die ik ze kon geven en die ik ook weer terug kreeg. Wat een schatten, misschien zie ik ze nooit weer maar ze zitten voor altijd in m’n hart!

Toen het tijd was om bij Mother of Peace te vertrekken, vloeiden er veel tranen en vond ik het wel moeilijk om weg te gaan. De eerste dagen erna moest ik ook erg wennen aan het ‘niks’ doen. Maar na een paar dagen kon ik er meer van genieten. Het was heel fijn dat we nog gingen reizen, zo konden we nog wat langer in dit mooie land blijven. We zijn met de Bazbus van Port Elizabeth naar Kaapstad gereden. Hop on Hop off, we hebben er ongeveer 1,5 week over gedaan. Vervolgens hebben we nog 5 dagen in Kaapstad mogen verblijven. Ook dit was super. We hebben veel leuke dingen gedaan zoals skydiven, Robbeneiland, Tafelberg, Sightseeing, town ship tours enz.

Ik kijk terug op een geweldige tijd in Afrika! Het is moeilijk in woorden uit te drukken, alles was zo indrukwekkend. Het is een gevoel wat ik erbij heb, waarbij ik zeker weet dat ik eens terug zal gaan!

Ik wil jullie allemaal bedanken voor het volgen van m’n weblog! Erg leuk, en veel lieve reacties!

En natuurlijk nogmaals dank voor alle donaties!

Alvast een hele goede jaarwisseling en ik wens jullie een heel gezond en liefdevol nieuwjaar!

(origineel bericht op be-more.nl)