Fodele Beach Hotel Te Creta

Heeft er reeds iemand ervaring met dit hotel (all-in) in de periode begin augustus???
Met dank.

Geert

ik ben daar nog niet geweest maar ik ga daar nu van 11/04/2005 tot 31/10/2005 werken als animator, mijn animatie team heeft me gezegd dat het een van de top 3 plaatsen is als ge een all-in hotel zoekt in een rustige omgeving maar toch centraal gelegen. :slight_smile:

Kdenk da je er nu al wel zult zijn, dus kan je mss wa meer vertelle overt hotel ??? Groetjes Sarah

Wij zijn er al een paar jaar achter elkaar geweest. Zowel alleen als met de kinderen. 't Is daar enorm mooi en goed van eten. ook heel verzorgd. Het enige nadeel, als dit al een nadeel kan zijn, is dat het ver afgelegen is van alles wat met winkelen en uitgaan te maken heeft. Het nabij gelegen dorpje, kan je gemakkelijk te voet bereiken. Er is veel aanbod van animatie. Ook aan watersporten is er geen gebrek. Mooie, verzorgde zwembaden en een fijn zandstrand met voldoende ligzetels en parasols. Je kan wel overal komen, want de autobus stopt aan de grote baan, en er zijn ook wagens te huur. Voor ons alleszins een aanrader. Wij gaan in ieder geval dit jaar terug. Van 1 juli tot en met 10 juli.
Vriendelijke groetjes

Wij gaan ook in juli naar Fodele Beach met onze twee kinderen. Nochtans al veel negatieve kritiek op internet gelezen over het eten, de kamers en het “handdoekreserveren” van de ligstoelen, … zelfs over de chaos op de vlieghaven.
Minimuis, je geeft gelukkig wat goede moed om te vertrekken !
Prettige vakantie B)