Ervaring in Titanic Beach resort?

Wie o wie???

Alle commentaar is welkom!

Vond het een super hotel en hebben mooi weer gehad ben in sept geweest.
Lekker eten en drinken alleen de bedden waren super hard.
Leuk animatie team deden heel veel ook savonds. Kijk alleen uit ik heb alleen een slechte ervaring met 1 jongen gehad hij werkt in het animatie team maar voor de rest een super vakantie gehad.

Bedankt voor je reaktie!!

Ik ben benieuwd of het er voor mijn kleine meid van 6 ook leuk is???
Heb gelezen over ook een speeltuintje?
Is het dolphinland makkelijk te bereiken? We willen ook graag naar de dolfijnen.
En… ik las dat er een kleine kermis is???
En… ik las ergens dat er vlakbij een nederlands eettentje is???

Wie kan mij antwoorden geven??

Ja voor kleine kinderen is het zeker leuk er wordt genoeg gedaan door het animatie team ( leuke meiden ). Er zit even verderop idd een nederlands eettentje/cafe ik zelf ben er niet geweest maar mensen die we daar ontmoet hadden wel en die vonden het leuk. En je kan idd een boottocht doen die je langs de dolfijnen brengt als ze er zij maar daar weet ik niks vanaf. Maar het is een super hotel.

Hoi allemaal.

Ik ben in 2008 en in 2009 beide 12 dagen in Titanic Beach Resort Lara geweest en het is daar GEWELDIG!!!

Het eten, de animatie, het hotel, het personeel, alles is daar TOP!!!
Een aanrader voor mensen met kleine kinderen, mensen die een echte rust-vakantie willen, overdag word er door het animatie-team van alles in en rondom het zwembad gedaan.

Prijs - Kwaliteit is een dikke 10 !!!

Een Titanic aanbidster met erge heimwee :dag:!!!

hoy
ben er 2 x geweest was best goed.maar als je een veel betere wil,
ook voor je kind kijk dan is bij royal dragon (side}
succes
joop en bep

Vorig jaar naar Titanic beach geweest. Leuk hotel maar wel heel erg massaal. Ik heb op Holidaycheck.nl gekeken maar daar staan voornamelijk grote hotels op in Turkije. Eigenlijk opzoek naar iets kleiners. tips?