Hotel Titanic Resort Antalya

hallo allemaal!!

Eind juni ben ik van plan om samen met mijn man naar het hotel titanic resort in antalya te gaan… :stuck_out_tongue:

wat zijn jullie bevindingen?

Is de all in formule de moeite waard?
Hoe is het strand daar?
prijs/kwaliteit verhouding??

Vertel er me gewoon meer over en ik hoor het wel :wink:

Hoi, ik heb gehoord dat er gigantisch veel overboekingen zijn, en dat de kwaliteit toch wat tegenvalt.

Hoi,
wij gaan zelf over drie weken en hebben er veel zin in. Je kunt veel reacties lezen via www.titanic.eigenstart.nl en dan gastenboek aanklikken. Er zijn inderdaad heel erg veel overboekingen (geweest).
groetjes Fan

ja dat van die overboekingen heb ik gelezen op vakantiewijzer!!!
Maar vele foto’s zien er wel mooi uit en niet al de reacties zijn slecht…

Wie weet er nog iets van??

Sorry beste vrienden,
Ýk heb het allemaal meegemaakt en spreek me niet meer van de titanic.
Dfrankaie overboekingen waren een ramp.

Beste mensen,

Titanic is een mooi hotel, de architectuur is verbluffend en het resort is prachtig. Alles zit er op en er aan. Het eten is prima en de drank is 24 uur per dag gratis. De reden dat ik dit bericht type is vanwege het animatieteam. Een jongen in het bijzonder probeerd ieder meisje in bed te krijgen. Zijn naam is Serdar Masi Eren, dus alle meiden opgepast, deze jongen is niet te vertrouwen. Het is al vervelend als een turk je continue lastig valt met mooie praatjes maar al helemaal als hij er alles aan doet om je in bed tekrijgen. Dit doet verder niks af aan het hotel, want dat is verder prima.

Groetjes Lis

hoi lis,

Ik heb een baan in dit animatieteam aangeboden gekregen, maar ben hier nog nooit geweest… is dit hele animatieteam zo slecht of alleen hij…?
Ik zit te twijfelen om te gaan…ben 19 jaar en weet niet hoe die mensen zijn daarom…
Zou je mij kunnen mailen?
groetjes
Grace

grace_yo14@hotmail.com

ik weet niet dit bericht is een jaar oud, Kan het niet zijn dat er in tussen tijd ook niet een hele andere animatieteam zit en dat de persoon in kwestie er ook niet meer werkt.

Misschien kun je wat meningen lezen van dit hotel en animatie zodat je een klein beeld krijgt of de animatie miscchien slecht of toch goed is. www.vakantiereiswijzer.nl of .