Hallo allemaal… ![]()
M’n ouders zitten al een paar dagen te zoeken naar een leuke vakantie voor volgend jaar.
Omdat het dit jaar zo goed is bevallen in Turkije gaan we volgend jaar weer naar daar, maar dan een ander hotel. :rolleyes:
Hotel Egeria Beach Club is een van de hotels die wel in de voorkeur komt.
Wie is daar al geweest en kan mij er wat meer over vertellen?
Alvast bedankt,
Kus ikke ![]()
Ik ben hier vorig jaar juni geweest. Ik vond het een erg leuk hotel. Het ligt aan het strand van Davutlar. Afstand naar het centrum van Kusadasi is 30/40 min. met de dolmus. Eten is niet erg afwisselend. Voornamelijk pasta, friet, veel salades, een paar soorten vlees/kip/kalkoen en veel soorten groenten gekookt in melk. Verder kun je overdag pizza’s, sandwiches, broodjes hamburger, patat, spaghetti etc. krijgen en volop drinken.
Er is een zwembad met apart kindergedeelte. Ligbedden zijn er echter niet altijd voldoende. Ik vond het animatieteam erg leuk vorig jaar, weet niet hoe het dit jaar is.
Hallo
Hartstikke bedankt voor je reactie…
Hier nog even wat vraagjes…
-Is het een mooi zandstrand? (Want vorig jaar was 't een heel leuk hotel, maar het strand niet zo super.)
-Enuh… kan je bij het hotel ook handoeken lenen?
-Is de animatie daar Engelstalig?
Alvast bedankt
Kus ikke
Het strand is mooi, gewoon een zandstrand met wel kiezelstenen in de zee. Er is een handdoekenservice maar ik weet eigenlijk niet of dit geld kost. Wij hadden zelf gewoon handdoeken meegenomen (badhanddoeken wel te verstaan, gewone handdoeken zijn er wel en worden als jij dat wilt iedere dag verschoont).
Animatie is voor zover ik weet Engelstalig. Het jaar dat ik er was spraken ze ook duits, turks en en beetje Nederlands ![]()