Fly & Drive Toronto (1 week)

Canada kenners,

Ik hoor het jullie al zeggen. Een week Canada? Dat is veel te kort! En dat weet ik maar…door omstandigheden kunnen we dit jaar niet langer dan een week weg. We hebben een fly & drive geboekt naar Toronto. Verder nog niks vastgelegd dus vrij flexibel. Wat mogen we absoluut niet missen?

Groetjes,
Malou

In welke maand gaan jullie weg?
Een bezoekje aan Niagara Falls is opzich niet onlogisch. Tussen Niagara Falls en Toronto is de plaats Hamilton, die noemt zichzelf ‘the waterfall capital of the world’. Ik ben er zelf met OV geweest en dat is niet echt praktisch, met de auto moet je denk ik in betrekkelijk korte tijd wat watervallen kunen vinden. De stad Hamilton zelf is weinig aan.
Daarnaast kan je nog overwegen om een trip te maken naar Algonquin Provincial Park, Montreal of Ottawa. Van die twee steden vond ik Montreal zelf het leukste.

Zat te doen dus :slight_smile:

Hamilton vind ik zo’n vieze stad :') burlington daarintegen vind ik wel mooi :slight_smile: (tot in hoeverre dat kan voor een stad lol, ben meer een country meisje)
Ik zou zeker voor niagara falls gaan. CN tower. Evt african lion safari maar volgens mij zou dit net zoiets als beeksebergen oid kunnen zijn. Farmers market in St. Jacobs schijnt goed te zijn maar ben er zelf nog nooit geweest. Evt zou je op bijv Wagjag.com kunnen kijken of er leuke 1daagse dingen bij staan. Heb bijv wel eens dingen gezien voor een zwembad op een van de grote towers in toronto (waarbij je dus ook veel van de omgeving zou moeten kunnen zien) en bijvoorbeeld tokkelen door de valleys bij elmira in de buurt… Mocht je er behoefte aan hebben zou je bijv ook kunnen kijken of er wedstrijd van de blue jays op het schema staan of bijvoorbeeld rodeos. Ik weet niet in welke periode je gaat maar in oktober is de RAM rodeo finales in New Market. Mocht een rodeo je interessant lijken zou je altijd op de sites van RAM rodeo of rawhide rodeo kunnen kijken of er iets in de buurt is in de tijd dat jullie er zijn… :slight_smile: