In juni willen we graag naar florida en denken erover om naar de florida keys te gaan.
Ik vraag me alleen af of het de moeite waard is om helemaal naar Key West te rijden en weer terug.
Of dat we een rondje maken via de everglades richting tampa, orlando, cape canaveral en weer terug naar miami.
Kortom, zijn de florida keys de moeite waard om 500 km voor om te rijden of valt het tegen en is het verstandiger om een rondje florida te doen en tijd uit te sparen?
Hi
Dat hangt er helemaal vanaf hoe veel tijd je hebt en wat je wil doen. Wil je naar het strand? Wil je naar de amusementparks en hoe lang voor die pretparken? Naar Key West is het grootste gedeelte 2 baans en het kan erg druk zijn met files etc vooral in de weekends. Je rijdt veel langs het water en er zijn heel wat bruggen. lange en korte. Ik denk wel in totaal 50. Key West is wel erg leuk maar ik zou er zeker 2 nachten blijven en helaas zijn de hotels meestal erg duur. Het best is om in Key West de HoHo bus te nemen en op diverse plaatsen uitstappen. Duval Street is vol leven en ook het havengebied is druk en leuk. Maar of iets de moeite waard is is voor iedereen anders natuurlijk. Wij vonden van wel maar je krijgt ons met geen stok een amusement park in… We zijn trouwens wel naar Kennedy Space Center geweest. Ook duur…