volgende maand ga ik heerlijk naar sumatra en nu wil ik een flightbag kopen.
Nu is mijn vraag welke, ik zie bij bever, de vrijbuiter, bij de perry allemaal soorten, kleuren. Nu begrijp ik dat een gele wel zo handig voor het vinden van je backpack. Maar dan nog de vraag welk merk.
heeft iemand een van deze flightbags en kan me vertellen of hij handzaam is, klein op te bergen (met een bijhorende tasje) is.
of een andere waar je helemaal wild van bent. (graag met link zodat ik hem kan kopen)
Ik vraag heel wat dat begrijp ik, maar wil geen miskoop doen.
Wij hebben flight bags van perry sport, ze zijn inderdaad goed herkenbaar ook al zijn die van ons bruin.Mijn tip is om ze net voor het inchecken om je koffer of tracking rugzak te doen. Wij hebben nog een sjorband als extra versteviging erom. Er zit een klein zakje/tasje om.
Ik zit op het vliegveld van Abu Dhabi en het internet is te traag om je links te checken. Dat heb ik dan ook niet gedaan.
Waar ik altijd op let bij het kiezen van een flightbag:
hij moet waterdicht zijn (raincover)
je moet niet een soort van plunje zak hebben (met een gat aan de bovenkant), maar een hoes die je om je rugzak heen kan doen (liefst met elastiek) zodat je je tas kan dragen aan de schouderbanden wanneer je je tas op je rug hebt. je moet soms wel eens een stukje lopen in de regen
Handvatten aan de flightbag zijn niet echt belangrijk, ik draag mijn tas nooit aan die handvatten.
Zorg daarna dat je flightbag niet al te ruim is (dus geen zak van 100L voor een 60L tas), maar een beetje ruim kan fijn zijn zodat je nog dingen aan de buitenkant van je tas kan knopen (dus in je flightbag).
Ik heb 10 jaar een zwarte flightbag gehad, en ik kon mijn tas prima herkennen. Er komen vanzelf allerlei security stickers op. Toen de rits kapot ging heb ik een rode gekocht. De stof is wat dunnen, maar met ducktape kun je kleine gaten makkelijk waterdicht fixen.