flight entertainment

Ik kon zo snel niets vinden hierover maar mocht het bestaan dan moeten de mods me maar even de weg wijzen.

Bij de diverse maatschappijen kan je wel informatie vinden over de vliegtuigen waarmee ze vliegen. Helaas meestal niet welk vliegtuig er wordt ingezet maar goed.

Nu heb ik ook een site gevonden waarop je kan zien welke stoelen er wel of niet worden aangeraden: http://www.seatexpert.com

Hier kan ik per vliegtuig soms ook zien of er “Personal video screens” of zelfs “AVOD (Audio Video On Demand)” aanwezig is.

Dat laatste is natuurlijk het mooist maar dan weet je meestal nog niet of dat op je vlucht aanwezig is of niet.
Dus als je stoelen uitkiest (een voorkeur mag opgeven) moet je ook rekening houden met tv’s aan het plafond.

Nu mijn vraag:

Weet iemand waar die dingen hangen in een 747-400 ?

De types waar we mogelijk mee vliegen zijn 747-400 12-64-314 /14-64-319 / 18271-18275

Dat zijn de 2e generatie 747-400 vliegtuigen en 1 1e generatie.
Wij vliegen met china airlines maar ik zag al dat de indeling bij de verschillende maatschappijen niet heel erg verschilt.

Ik ga deze week de stoelen reserveren en wil dus graag rekening houden met welke plekken je wel en juist niet goed zicht hebt op die tv’s.
Als de tv’s boven de stoel voor je uitklappen dan is dat probleem er natuurlijk niet dus in dat geval is dat al antwoord genoeg.

Ik heb China airlines al gebeld en ze kunnen nog niet vertellen met welk vliegtuig we vliegen alleen dat het met een 747-400 zal zijn (nieuw of oud, ik heb inmiddels gezien dat het vliegtuig dat op zondag morgen aankomt de afgelopen weken steeds de nieuwe was).

Alvast bedankt voor jullie reacties.

zie ook: www.seatguru.com