Flexible stage / stageloket / stagesuriname.nl

Hallo allemaal,

Ik wil graag stage lopen in Suriname :smile:. Heeft iemand ervaring met Flexible stage / stageloket / stagesuriname.nl en is dat allemaal goed geregeld?

Leentje

Ik heb mijn stage geregeld via stageloket. Ik moet nog heen, maar tot nu ben ik super goed geholpen!!! Ben er zeer tevreden over!

Die is wel een geldwolf en heeft van de mooie verhalen om geloof te laten hebben . Is zelf een nederlandse en ziet wel hoe ze de studenten moet uitknijpen. Neem huizen in huur en doet in onderhuur bij studenten. Stageplaatsen zijn meestal “veelbelovend”

Zoeken jullie toch wel verder!!!

Annn,

Jo azijnpisseres,ik heb je een heel tijd gevolgd,en tot de ontdekking gekomen dat je al die tijd enkel wartaal uitkraamt.Bewijs de onzin die je hier over iedereen loopt te vertellen.Je bent een gefrustreerde nietsnutteres die geen iegen invulling aan het leven kan geven.

Je loopt van alles te roepen over mensen hier,en de lezers schrikken ervan.Geef dan details van wat je schrijft of een E-mail adres van benadeelde dan kunnen de lezers je verhalen natrekken.En zelf onderzoeken of je de waarheid vertelt.Waarom doe je zo?Wat is je probleem.Neem je wel op tijd de spuitjes die je psychiater je heeft voorgeschreven?

Neem contact met mij op: [EMAIL=“hijaz@hijaz.de”]hijaz@hijaz.de
0630613838
Honda.

www.hijaz.de