Flexible Huisvesting

Hoi Suriname-gangers!

Wie van jullie hebben via Flexible Huisvesting een kamer geregeld? Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen namelijk, ik ga er zelf ook een kamer mee regelen. Alvast bedankt!! (ik ga 4 februari voor een maand naar Suriname)

groetjes, Merel

hoihoi!
ik heb ook een kamer via Flexible.
Aan de Eduard Prachtstraat nr 8 op de eerste etage. Eigen kamer met eigen badkamer, gedeelde keuken en Woonruimte. Dit wordt gedeeld met 4 anderen.
Ik ga de 15e febrauri!jeuj!
meer weet ik ook niet!:slight_smile: ~
groetjes
Frank

Hey!! Ik heb vandaag mijn bevestiging van Flexible gekregen, ik zit ook aan de Eduard Prachtstraat. Ik ben er dus al de 4e, maar ik zie je vast wel daar als je er bent! Groetjes, Merel:wave:

Haaay.

Ik had een vraagje. Heeft die flexible huisvesting ook een website toevallig? Want ik wil er wel meer over weten. Hebben jullie anders meer informatie erover. Ik heb wel al een kamer, maar ben wel heel erg alleen dan. Het lijkt me veel gezelliger in zo’n flat.

Oke doeidoei en groetjes van Chrissie oftewel Christa

Hoi,

Flexibel is een bemiddelingsbureau in Suriname en heeft gewoon een slechte
naam wat stagiaires betreft.

Het beste is ook om wat adressen te vragen van studenten die eerder zaken hebben gedaan.

Zij zijn bekend als de duurste en ongeorganiseerde organisatie.

Vorig jaar zijn er 4 studenten massaal het huis uitgegaan aangezien flexibel het huis gehuurd had en verder had verhuurd.

Informeer voor u begin!!!

Veel succes

Heej allemaal,

ik ben onlangs 7 maanden op stage geweest in Paramaribo, en heb daar dus ook al die tijd gewoond. Ik heb wel een paar telefoonnummers voor jullie van particulieren die studentenkamers verhuren aan nederlandse stagiaires. Deze huizen zijn beveiligd met tralies en dergelijke (wat eigenlijk wel nodig is) en bevinden zich in de goede buurten van Paramaribo. De kamer huur ligt rond de 150 euro per maand. Laat maar even weten als je wat meer informatie wil…
En geniet er van daarzo!!!

Groetjes Tanja

Beste studenten,

Wij van de Stichting Hijaz bieden u een kamer voor 2 personen aan voor €100.De periode moet wel afgesproken worden.
Wilt u meer weten,mail ons.
Bezoek onze website ;www.hijaz.de

Mvgr,
Honda

Ik wil graag in Feb stage lopen in Suriname…ma dus huisvestiging is dus wel lastig?! wie heeft hier sites van? en wie gaan dr allemaal in Feb naar Suriname? (en hoe is t uitgaansleven, belevenissen daar?)

Groetjes

Flempz,

ik heb dus het zelfde ik ga wel in maart 07 stage lopen… ik moet bijna mijn stage afketsen wegens gebrek aan huisvesting… ik weet niet wat wel en niet betrouwbaar is

en zoals ik al eerder ergens heb gepost heb ik (schijnbaar)wel een adres wat ik kan huren maar ik wil niet alleen in een huis

heb jij al huisvesting of ben je nog op zoek?! misschien kunnen we samen en/of met andere wat huren… laat me weten…

Beste studenten,

Welke wensen hebben jullie betreft huisvesting. Wij van Stageloket Suriname (www.stageloketsuriname.nl) willen jullie graag helpen bij het vinden van geschikte huisvesting. We houden dan zoveel mogelijk met jullie wensen en je geeft zelf het budget qua huisvesting door.

Succes in ieder geval met de zoektocht en jullie kunnen natuurlijk altijd mailen voor de mogelijkheden bij ons. Mail dan naar [EMAIL=“info@stageloketsuriname.nl”]info@stageloketsuriname.nl of [EMAIL=“stageloket@yahoo.com”]stageloket@yahoo.com

Groeten Nynke