Fitness/Sporten in Amerika (florida)

Heeft er iemand ervaring met fitness-centra in de USA of Florida?
Ik heb namelijk gehoord over een fitness kaart (volgens mij voor vrouwen) die je in verschillende clubs kan gebruiken en dus ideaal voor reizigers.
Kan iemand mij info geven? Alvast bedankt.[EMAIL=“yasemin.tanriverdi@hotmail.com”]

Hoi hoi,

Wil je langere tijd bij één sportschool sporten, of ga je reizen en wil je dus bij verschillende fitnescentra sporten? Je kan namelijk bij veel fitnesscentra ook een day pass of guest pass halen.

Ik zou gewoon wanneer je in Amerika bent de sportschool binnen lopen en uitleggen wat je wilt, er is vaak veel te regelen voor touristen die tijdelijk lid willen worden.

Een pas vanuit Nederland waarmee je in Amerika kan sporten heb ik nog niet van gehoord, misschien weten anderen daar meer over? Er zijn natuurlijk wel fitnesscentra, bijvoorbeeld Fitness First, die over de hele wereld zitten,zowel in Nederland als in Amerika, dus misschien dat wanneer je lid bent bij zo’n sportschool je ook iets kan regelen?

Ik ben benieuwd of er misschien mensen zijn die hier meer van weten!

Mijn geliefde houdt erg van fitnessen en de meeste hotels waar wij blijven hebben er een gratis voor gasten. Als ze dat niet hebben hebben ze vaak een gratis pass voor een ander fitnessscenter. Als ze zeggen dat dat fitness center " een block verder is" kan dat desalniettemin wel eens betekenen dat je met de auto moet -lol-
Yeehaw