Hoi,
Weet er iemand of er een cafe of hotel is in sanur die de finale uitzend om half 3 s’nachts as zondag/maandag
We zitten zelf in hotel la taverna in sanur maar nog niks gehoord.
Alle reakties van harte welkom voetbal vrienden nu we in de finale zitten!!
Bedankt alvast,
Roland
Er zullen zat cafes in Sanur zijn die e.e.a. ‘s nachts hebben aanstaan voor de gasten, maar als je met veel NL’ ers wilt samen kijken dan is Double Dutch (in de Jl. Cemara, het verlengde deel van Jl. Danau Tamblingan naar het zuiden, de rosse buurt van Sanur in) de plek om naar toe te gaan.
restaurant/bar JJ op de hoek bij hotel bumas,mooie flatsreen en nog heerlijk eten ook,indonesische keuken.
nederlands echtpaar,pas geopend.
1 like
Sredneb heeft helemaal gelijk. Wij hebben hier de halve finale gekeken. Ontzettend aardig echtpaar uit Amsterdam. Met 20 mensen hebben we hier gekeken. Ze hebben zelfs Indonesische hapjes gebracht tijdens de wedstrijd. Tevens zijn er 2 sport cafe’s die de wedstrijs uitzenden; Barb’s en Lazer. Hier was het echter leeg. Anders dan in andere plaatsen kun je 's nachts in Sanur een kanon afschieten. Veel gasten kijken liever in hun hotelkamer. Zelfs in Lovina en Candi Dasa werden alle wedstrijden live uitgezonden in cafe’s. Ook de nachtelijke wedstrijden. Nogmaals; ik zou voor de keuze van Sredneb gaan. Wij zijn gisteren thuis gekomen en zien de wedstrijd in Nederland. Spannend!!!
1 like
Het zijn ontzettend aardige en hard werkende mensen,en ik hoop dat ze het gaan redden,maar dat weet ik wel bijna zeker.
We hebben bijna overal gegeten van de markt,warung,ming,maar zo,n uitgebreide menu kaart met indonesische gerechten heb ik nog nergens kunnen ontdekken.
Ga het eens proberen,ook heerlijke voorgerechtjes.
Echt een aanrader!:chin:
Ik bedoel natuurlijk JJ RESTAURANT aan de Jl. Danau Tamblingan in sanur om de hoek bij hotel BUMAS.:zon02:
De naam jj is de naam van het oude restaurant,het nieuwe heet nu,Rasa Senang in Sanur is open!
Het is zover, op 28 mei jl. ontvingen we de eerste gasten in restaurant Rasa Senang in Sanur.
De avond begon heel bijzonder, met een brandje in de electricteitsmast op het dak van de buren, met als gevolg dat we direct zonder stroom zaten. Maar dat was gelukkig snel verholpen, en konden we toch open. De eerste dagen was het soms moeizaam, het was wennen voor zowel de keuken als de bediening, maar de reacties van de gasten waren goed. Inmiddels zijn we twee weken open, en loopt een en ander veel soepeler. Er zijn er al diverse mensen een paar keer terug geweest om te eten. Ook 's avonds in de bar is het gezellig, de tv trekt toch mensen aan, en met het WK voetbal voor de deur is dat alleen maar een goed teken. We krijgen veel complimenten over de inrichting en decoratie, en vooral het feit dat het schoon is en verzorgd spreekt mensen erg aan. Voor ons dus de kunst om dat zo te houden… De eerste touroperators zijn langs geweest, als zij ons gaan aanbevelen bij hun gasten, dat zou natuurlijk geweldig zijn!