Ik stem op Reisjunk, want deze site spreekt mij het meeste aan en heeft super mooie foto’s.
Ook heeft deze site leuke verhalen en is meer gericht naar verschillende landen dan een specifiek land.;D
Ik ben erg gecharmeerd van Colombiablog.nl. Ik krijg zin om er naar toe te gaan.
Ik stem op camper USA 2015 omdat ik dit de mooiste en meest complete reisblog vind…
Colombiablog.nl heeft mijn stem.
Ik stem op www.colombiablog.nl.
Mijn stem gaat naar Colombiablog.nl
colombiablog.nl!
Ik stem op colombiablog.nl
Een aantal van de genomineerde reisblogs zijn erg leuk om te lezen en maken de keuze zeker niet makkelijk. Omdat we via de reisblog ‘Camper USA 2015’ op dit forum terecht gekomen zijn zal ik op deze reisblog mijn stem uitbrengen.
Ik stem dus op ‘Camper USA 2015’
Ik stem voor Camper USA 2015. Zelf kan ik zulke reizen niet maken, maar ze geven mij met hun blog het gevoel dat ik met hen meereis.
Colombiablog.nl is mijn favoriet. Fascinerend land lijkt mij.
Ik stem voor Camper Usa. Mijn droomreis kan ik (voorlopig) niet vervullen, maar deze mensen geven mij het gevoel dat ik met ze meereis.
Colomiablog.nl heeft mijn stem. Ik denk dat dit land wel in mijn top-5 van beste bestemmingen terecht gaat komen.
Mijn voorkeur gaat uit naar Colombiablog.nl. Goed geschreven, heldere tips.
Mijn stem is voor colombiablog.nl
Wow, er zitten veel mooie blogs bij. Toch kies ik voor www.colombiablog.nl omdat deze informatie mij het meeste aanspreekt.
Mooie natuur, vriendelijke mensen. Klinkt als een mooi land. Colombiablog.nl heeft mijn stem.
Ik stem op colombiablog.nl
Mijn stem gaat uit naar Colombiablog.nl
Ik stem op Mirreopreis!!