ik Stem op Camper USA 2015!, Ontzettend mooie reis en ik hoop dat er nog vele verhalen zulln volgen!
Ik stem op Mirreopreis
Travelmaniacs! Wie anders? Mooie site, schitterende foto’s, sfeervolle verslagen.
Ik stem op Jochem Visser in Ecuador
Mirre op reis heeft altijd van die prachtige verhalen! Daar stem ik op
Ik stem op" MY WORLD IS YOURS".:dag:
TravelManiacs krijgt mijn stem! Ik heb ze 2 jaar mogen volgen op hun avontuur “rondje Afrika” …Geweldig wat een mooi blog. Als ik ze punten zou moeten geven, weet ik niet welk onderdeel zou winnen, de fotografie of het schrijven…! Wat een klasse!
Dus als ik het goed begrijp is colombiablog.nl dan geen reisblog. Dan snap ik niet waarom je daarop kan stemmen.
Het is inderdaad nogal een verschil, want op die site staat volop toeristische landinformatie, maar ik vind geen persoonlijke belevenissen, foto’s en ervaringen, iets wat mij juist de ‘grap’ van een reisblog lijkt?
Edit: ik zie nu zelfs dat de site niet eens van een reiziger is, maar een journalist…
Hallo,
Ik stem op Travelmaniacs.nu.
groet Andre
ik stem op Travelmaniacs.nu.
Groet,
Alex
Weer een nieuwe tussenstand!
TUSSENSTAND
**
Camper USA 2015: 25
Colombiablog.nl: 21
Honda Transalp: 16
Travelmaniacs.nu: 14
Jochem Visser in Ecuador: 10
Italie Uitgelicht: 7
My world is yours: 4
Mirreopries: 3
Reisjunk: 3
**
Totaal aantal stemmen: 103
Ik stem op Travelmaniacs.nu
Reisjunk !!
Inzending: www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=191092
Ik stem op: Colombiablog.nl
Volgens de jury is het dus wel een reisblog, anders was de blog niet genomineerd lijkt mij. En de definitie die hier gegeven wordt van een reisblog is nota bene van wikipedia. Dat is een arbitraire bron, want iedereen kan er wat aan toevoegen. Volgens mij is een reisblog een blog voor reizigers. Colombiablog.nl heeft mijn stem.
Colombiablog.nl heeft mijn stem.
Ook ik ga voor www.colombiablog.nl.
Ben er dit jaar nog geweest, dus mijn keuze valt op colombiablog.nl.
Colombiablog.nl krijgt voor mij douze points.
Colombiablog.nl is het voor mij ook.