Hallo
Kan mij iemand zeggen of ik, met een tussenpauze van enkele weken, twee maal de Filippijnen kan binnenkomen zonder visum; telkens voor een duur van 3 weken.
Hallo
Kan mij iemand zeggen of ik, met een tussenpauze van enkele weken, twee maal de Filippijnen kan binnenkomen zonder visum; telkens voor een duur van 3 weken.
Ja, dat kan. Maar je kunt ook gewoon verlenging aanvragen van de eerste 21 dagen met 38 dagen tot 59 dagen bij een immigratiekantoor in de Filipijnen. Kost P 3030.
wij gaan in jan febr. 2 mnd zit het immigratiekantoor in manilla? Dank je voor de tips, WILLEM
Ja er zit een kantoor van immigration in Manila , maar als het even mogelijk is vermijd dat dan. Het is er altijd druk, lange rijen wachtenden, en kost je een dag. Zonde van je tijd.
Als het even mogelijk is doe het dan in een van de vele kleine kantoortjes die versprijd over het hele land zitten. Daar is het vaak in een half uurtje gepiept
O ja de lijst met kantoortjes van immigration versprijd over het land kan je hier vinden http://immigration.gov.ph/index.php?option=com_content&task=view&id=128&Itemid=72