Fietsrouteboekje van awol reisorganisatie

Is er iemand die reiservaringen heeft met Awol fietsvakanties en het fietsrouteboekje over Bali en lombok wil delen
Wij zouden volgend jaar naar Bali willen gaan met onze Santos fiets

Hoi Fotohuis,

Ik heb al eerder gereageerd op je oproep, maar er niet bij vermeld hoe het fietsen op Bali was. We vonden het in eerste instantie verschrikkelijk druk, maar merkten al snel, dat wanneer je maar de ruimte voor jezelf claimt, het verkeer rekening met je houdt en om je heen gaat. Het fietsen was echter voor ons behoorlijk zwaar, vooral van Ubud naar Bangli, waar we 20 kilometer langzaam omhoog gingen langs een drukke weg. Je kunt echter, als het fietsen echt te zwaar is, ook proberen met het openbaar vervoer een stuk van de route de overbruggen. Het contact met de mensen is fantastisch en de natuur prachtig, wel is het warm, maar als je vroeg start is en niet te lange stukken fietst, is het goed te doen.

Friezin

Hallo Fotohuis,

Ik weet niet of je al een route boekje hebt, wij hebben er eentje van Bali en Lombok en willen hem wel met je delen.

Friezin

Ik ben zeer geinteresseerd in dit boekje?
Zou ik tegen vergoeding een kopie mogen hebben ?
Regine.hiergens@gmail.com

Hallo,

Sorry voor het late antwoord ! Ik zie pas vandaag dat jullie hebben gereageerd.
Fijn te horen dat we ivm het verkeer ons niet al te veel zorgen hoeven te maken, en wat de moeilijkheidsgraad betreft zijn we niet verbaasd, het kan ons alleen maar motiveren om onze fysieke paraatheid beter te maken.
Dank ook voor het delen van het routeboekje. We willen net die wegen bereiden. Hoe spreken we verder af rond het routeboekje ?
Hopelijk kunnen we in de verdere toekomest nog info uitwisselen.
Alvast dank
Van Ghelue Daniel
kasteeldreef 78
9920 Lovendegem

ons email adres
fotohuis.lovendegem@skynet.be

Een leuke en informatieve site met betrekking tot fietsen in Bali is Actief in de tropen. Hier vind je heel veel informatie over het fietsen op Bali: www.actiefindetropen.nl
Hans

1 like