Eind Januari 2009 gaan mijn vrouw en ik weer voor vier weken naar Suriname. Het is mijn bedoeling om net als in 2007 op de fiets het binnenland van Suriname te gaan verkennen. Echter omdat mijn vader niet meer mee wil ben ik op zoek naar personen die op een sportieve manier Suriname willen verkennen. Aangezien ik de trip al eens heb gemaakt weet ik ongeveer wat ons te wachten staat. De route ziet er als volgt uit.
Begin in Jarikaba ( nabij Paramaribo ). Ga in twee of drie dagen langs de kust naar nieuw Nickerie. Van daaruit met een boot naar Apoera. Daar begint de tocht pas echt en in een dag of zes, zeven fietsen we terug naar de bewoonde wereld. We komen langs Blanche Marie watervallen, Witagron ( een bosnegerdorp ) en Piken Saron. De trip is echter wel primitief. Onderweg overnachten we af en toe in een hangmat langs de weg. Mochten er vragen zijn of wil je foto’s zien van wat je eventueel zoals kunt verwachten. Mijn email is [EMAIL=“manuelneef@hotmail.com”]manuelneef@hotmail.com
Wat een leuk initiatief en knap ook! Is ZWAAR
Als mijn kinderen niet zo klein waren, zou ik het erop wagen, maar ben bang dat ik ze niet zolang alleen kan laten.
Hoop dat je mensen vindt!
Groetjes
Esther Lijkwan
Wil Je De Leukste Dingen Over Suriname Weten?
Wil Je Gratis Tips Over Suriname Ontvangen Per Mail?