Fietsen vanuit Vinh Long

Over anderhalve week vertrek ik wederom naar Vietnam en deze keer gaan we vanuit Saigon zuidwaarts richting Cambodja en Laos. Ik ben nog niet in de mekong delta geweest en wil een tussenstop maken ( om te fietsen) in Vinh Long. Graag wat tips over hotel, fietsverhuur en fietsroutes aldaar. Ik ben redelijk vrij in mijn tijden en dacht aan 2 of 3 nachten in de buurt van Vinh Long

Hallo S,

Geweldig dat je weer naar Viet Nam gaat.

Ik wil je toch even vragen over de Delta.

Had je voor de Delta 3 dagen gepland voor het fietsen of wil je 3 dagen fietsen, dan Can Tho en Chau Doc en verder naar Cambodja, is 5 dagen dan?

Laat het even weten, maar je kan overal fietsen huren, maar je moet ze wel terug brengen.
Wil je dit niet dan moet je iets regelen, zoals biv, van een trip met hotels eraan geboekt.

Je fiets dan van A naar B en overnachting en zo verder en je laat je fiets achter op het laatste adres.

gr.
Ton.

dank voor je reactie.

het idee is om een paar nachten op dezelfde plek te lijven en van daar uit te fietsen. Ik heb Vinh Long in gedachten maar het kan ook een andere plaats worden die vanuit Saigon makkelijk met de bus bereikaar is ( Sa Dec?) bovendien wil ik na een paar dagen weer door naar Rach Gia met de bus. dus graag wat tips mbt mooie dagfietsroutes