Hoi.
Ik ben sara, 31 jaar uit amsterdam.
Ik ga 24 februari voor 6 weken naar vietnam ( waarvan 2 laos). Nu wil ik graag een paar dagen fietsen in vietnam ( niet een zware route) evt georganiseerd … Wie is er rond die tijd in vietnam en wil dit ook doen, maar niet alleen…
Groetjus sara
Hey Sara,
Ik ben Harold (33), las je berichtje en vroeg me af in hoeverre je al gevorderd bent met je Vietnam-plannen.
(In combinatie met Laos bedoel ik dan).
Ik vlieg 08 maart 2011 vanuit Kuala Lumpur naar Hanoi en heb eigenlijk nog geen idee hoe ik ga reizen (Bus/trein ehhe lopen???.. haha…) maar feit is dat ik 4 weken heb om in Saigon te komen en miss. is een stukje fietsen ook een optie??..
Hoor graag wat jouw plannen zijn!!
Cheers Harold.
Heej,
Nou ik vlieg 24 februari naar hanoi en 7 april weer terug vanaf ho chi min. Ik wil gewoon zoveel mogelijk zien haha! Alleen ik was helemaal blij om n scooter te huren daar, maar dat mag niet. Dus wil ik graag fietsen… Maar niet alleen, leek me niet veilig. En niet het land doir fietsen maar gewoon op bepaalde plekken een dag of twee dit doen.
Ik heb wel de plekken die ik wil zien op n rijtje maar das gewoon makkelijk te veranderen en omdat ik geen haast heb verdiep ik me ter plekken in het feit of ik links wil gaan of rechts! Hihi
ook lijkt t mij super om met iemand easyruders te doen!
Wat zijn jouw plannen!? Reis je ook alleen?
Groetjes!
Hey Sara,
Je begint dus in Hanoi.
Ik begin er (wat Vietnam betreft) ook, alleen 14 dagen later dan jij.
Ik vlieg op 03 april weer terug vanuit Saigon naar Kuala Lumpur.
Ik zou ook het lieftst een auto/scooter huren maar dat kan idd alleen als je een Vietnamees rijbewijs hebt.
Dus dan maar met de bus of trein.
Verder leg ik zo weinig mogelijk vast en go with the flow.
Als ik het ergens naar m`n zin heb blijf ik er een paar dagen en zo niet dan ga ik weer verder kijken. haha.
Het hele land door fietsen gaat mij ook een beetje te ver maar af en toe een fietstocht maken lijkt me geweldig!!
Ik reis idd ook alleen.
In Easyriders (denk ik dat je bedoelt) haha, heb ik me nog niet zo verdiept maar ga er ff wat info over verzamelen!!
(ik sta voor alles open)!!.
Je mag me ook mailen op [EMAIL=“haroldvanesch@live.nl”]haroldvanesch@live.nl (als je wil).
Cheers.
Hey hey,
Hoezo ben je in Kuala Lumpur dan? Voor het reizen of woon je daar?
Heb jij al concrete plekken in Vietnam waar je heen wilt? Ik wil sowieso naar de Mekong delta ( had ik twee jaar geleden geen tijd meer voor.
En ik wil heel graag naar Sapa.
Jah ik bedoel de easyriders, hihi! Ik heb wel een site die mij betrouwbaar lijkt ! Maar ook dit doe ik echt liever niet alleen.
Waar kom jij vandaan? Woon je wel in Nederlands of elders.
Groetjus sara
Hey,
Ik woon in Veghel (Noord Brabant) maar ik vertrek 05 januari naar Malaysia voor 2 maanden en dan nog een maandje naar Vietnam.
Ik heb al een Lonely planet van Vietnam en heb dus al wel een beetje informatie kunnen verzamelen.
Ik heb een hostel geboekt in Hanoi (weet de naam even niet maar als je wil kan ik je die wel ff doormailen) en die hebben volgens mij wel een betrouwbaar reisburo.
Ik heb er goede recenties over gelezen maar het blijft natuurlijk altiijd een gok.
Ze hebben een hele mooie (en betaalbare) 4-of 5 daagse toer naar het noorden van Vietnam.
Onderandere ook Sapa in combinatie met Halong bay.
(Iets wat ik ook heel erg graag wil zien)!!
Dan verder naar het zuiden voor Nha trang om te relaxen op het strand voor een paar dagen en dan NATUURLIJK de Mekong-delta!!!
Ik heb ook ff gekeken in de lonely planet voor de easy-rider en dit lijkt me ook een vet plan om (een stukje) mee te reizen.
Ik heb een Single entryvisum voor Vietnam dus heb helaas niet de mogelijkheid om naar bijv. Laos of Cambodia te gaan.
Heb jij je visum al geregeld???
Cheers Harold.:wereld:
Ik wil ook graag de Mekong delta doen. Ik hoor veel verhalen over dat twee dagen daar genoeg voor moet zijn, maar als ik het uitgestrekte gebied zie op kaart dan denk ik dat ik daar wel een week kan vertoeven, en heerlijk fietsen ofzo!
Ik weet nog niet wat de beste manier is om te reizen in Vietnam, ik hoor verhalen over berovingen in de nachttreinen. Dat lijkt me niet lekker slapen daarin.
Wat ga jij allemaal doen in Maleisië? Gewoon helemaal rondreizen? En ik lees dat je na Vietnam weer terug gaat naar K Lumpur? Wat ga je doen dan?
Heb je voor mij een link over die betaalbare tour Sapa, halong bay? Ik zou graag toch wat langer in de buurt van sapa vertoeven en erop uit gaan daar. Misschien zelfs door naar andere dorpen in de buurt. Ach ik zie wel.
Maar mochten wij onze paden kruisen in Vietnam is het misschien leuk om af te spreken. Wat voor type ben je? Haha daarmee bedoel ik, vertel eens wat over jezelf…
Mag ook naar saranoutsi@hotmail.com. Haha!
Zie maar … Groetjes Sara!