Hallo A,
Ik weet niet welke je hebt aangeschreven,maar zoals al eerder geschreven ze zijn gewoon reisbureaus.
Die jij hebt aangeschreven houd zich aan zijn tours.
Maar er zijn er nog velen waar je wel volgens je eigen wensen kunt reizen; is toch al prijzig genoeg ( rond de 70 USD pppd en hoger ).
Maar even terug op de aangeboden trip.
Ik zou deze trip nooit nemen, want er klopt iets niet of ze geven te weinig informatie.
dag 1
Kan, maar het is wel een lange rit van Cu Chi naar BenTre, maar het kan.
Dag 2
Hier heb ik twijfels over.
De markt begint al heel vroeg en hoe later je komt hoe minder bedrijvigheid je zult zien; en daar ga je volgens mij voor?
De meeste tours naar de drijvende markt Cai Rang vertrekken russen 6 en 8 uur ( op zijn laatst ) naar de markt.
Betekend dus al heel vroeg op, naar Can Tho vanaf Ben Tre is al snel 1 a 1.5 uur, en dan nog 45 minuten varen naar de markt
Het bezoek aan de markt is, wanneer je om 8 uur begint aan dit bezoek om een uur of 11 afgelopen; wat dan voor de rest van dag 2?
Dag 3
Van Can Tho naar Saigon is een rit van 3.5 a 5 uur; afhankelijk van de stops en vervoer.
Wil je naar Mui Nee voor een dagje strand, dan reken er maar even een uur of 4 a 5 bij vanaf Saigon; dus van Can Tho naar Mui Nee kost je een een uur of 8 a 9.
Dus je komt zo rond een uur of 19 aan in Mui Nee hotel.
Maar nu weer terug naar de ER.
Je hebt vele bureaus die ook motortrips verzorgen naar de Cu Chi allen voor een dag of halve dag, geen probleem.
Ik weet niet wat de kosten zijn van de aangeboden trip, maar voor rond de 100 a 125 USD aan vervoer voor 2 personen ( Saigon, Cu Chi, naar Ben Tre. naar Can tho en terug naar Saigon en door naar Mui Nee ) ben je dit kwijt voor deze trip wanneer je dit zelf regelt en per touristenbus.
Komen daar nog wel de kosten bij van het verblijf en de excursies, maar die vallen wel mee.
Zou even verder kijken,
gre.
Ton.