Alweer een easyriders topic....

Hoi,

Wij willen vanaf hue met een 3-daagse easyriders-tour door de DMZ naar Hoi An.

Eerder werd op dit forum http://hueeasyridertour.com/ aangeraden. Ik heb deze gemail maar kreeg een mail in dusdanig beroerd engels terug dat ik niet eens elke zin begreep… geeft niet heel veel vertrouwen ondanks dat ik niet de moeilijkste ben.

Als ik naar Tripadvisor kijk staan er een hele rits met aanbieders DE BESTE rondritten en rondvaarten in Hue - Tripadvisor

en je raad het al… Ik zie door de bomen het bos niet meer.

Heeft iemand ervaring?

Gr.
Ivo

Hallo Ivo,

Ik zal beginnen je uit te leggen hoe het staat met de Easy Riders in Viet Nam.

Ooit heeft iemand ( in Dalat ) bedacht, omdat je geen motor mag rijden in Viet Nam, dat het misschien een idee was om trips aan te bieden waar dan de touristen achterop een motor te vervoeren om zo toch een idee te geven van het vervoer met een motor.

Dit bleek een succes en hij heeft er een reisbureau van gemaakt met de naam easy riders erin

Maar andere mensen wilden ook meeliften op deze naam en het gevolg is nu dat er honderden zijn die in hun naam iets van easy riders zetten; en ook in hun e-mail.
Kan een puntje zijn, plaastnaam, streepje , enz.

Vandaar dat je vele easy Riders ziet, maar dat zijn allemaal zelfstandige kantoren.

Ik heb helaas in deze regio geen ervaring met de ER, wel rond Dalat.
Maar omdat deze vraag vaak voorkomt op WW heb ik dit ooit voorgelegd bij mijn contacten in Viet Nam.
Helaas moeten zij het ook uitbesteden, maar voor omgeving Hoi An en Hue raden ze deze aan.

http://easyrider-hoian.com/index.php/en/

Misschien daar een mail naar sturen.

Ik wil echt niet schrijven dat alle anderen slecht zijn, maar kan wel begrijpen dat je twijfelt bij een slecht , engels antwoord.

Hoop dat er andere mensen reageren met andere opties, of dat je gemailde ER ook goed is?

gr.
Ton.

Ivo, ik heb met degene waarvan jij slecht engels iets van terug kreeg gereden: betrouwbaar, goed, leuk, gezellig en een ervaring om nooit te vergeten!! Ook ik kreeg van hen in slecht engels antwoorden… Die mails worden volgens mij gewoon door iemand beantwoord die slecht engels kan want de rijders die wij hadden spraken goed engels. Ik zeg: doen

We hebben eergisteren en rit gemaakt met easy riders uit hue. Van hue naar hoi an, een super ervaring. Een aanrader. Kijk op huemotorbiketour.com vraag naar mr. Phuoc, spreekt goed engels. Telefoon +84 (0) 935848121 doe hem de groeten van hans en petra.

Ai heb net maandag Hue Adventures geboekt :slight_smile:

zal allemaal wel goed zijn denk ik

Gr.Ivo