(Fiets) routekaarten Ghana

Ik ben van plan om deze zomer een rondreis per fiets in Ghana te doen.
Weet iemand waar ik de beste kaarten kan vinden?
Andere tips zijn natuurlijk ook welkom.
De route zal beginnen in Accra en zal voor een groot gedeeelte om het Voltameer heen gaan.

wat een leuk idee! ghana is echt een goed land om te fiets te doen… al hebben ze niet echt regels qua fietsverkeer (behalve bellen als je eraankomt / erlangs wilt, maakt niet uit aan welke kant haha) weet eigenlijk niet zeker of t in alle dorpen/steden goed geregeld is, maar in Tamale (noorden, kom je niet denk ik) waren zelfs aparte fietsbanen!
een tip die ik voor je heb (je kan me altijd mailen met andere vragen, ben 3 maanden in Ghana geweest): zorg dat je genoeg Cedis bij je hebt en vertrouw niet altijd op de Bradt-guide… ik heb met een vriendinnetje in Hohoe (of was t Ho?) gezeten waar een bank zou zijn volgens de Bradt, maar die was al jaren weg! gelukkig had ik nog wat euro-geld bij me wat ik op straat (tegen een slechte koers) uiteindelijk wel heb kunnen wisselen anders hadden we daar vastgezeten!! of anders had 1 van ons met de bus heen en weer naar een ander dorp gemoeten om te wisselen voor de avond, en vertrouwen op t OV moet je nooit in Ghana!

Hoi wat een super leuk idee om dit per fiets te doen zeg!
ik ben zelf net 4 maanden terug uit ghana, en heb in die tijd in Ada gewoont aan de voltarivier.
Het is een geweldig stukje van Ghana waar je veel kan zien.
mocht je ook nog in het district ada komen, heb ik zeker veel tips mocht je die nodig hebben en ook de nodige mensen ken ik daar + hotel e.d. dus laat maar weten mocht je meer informatie willen.
Groetjes